- fre 19 jan 2007, 00:34
#82389
Att en ensam kille orkar försvara alla volvoverkstäder?
Naturligt vis hör det till god ton att medela kunden att elektronikvaror ej byts om nu en microbrytare i låskistan räknas dit.
Att verkstäder inte hittar ett fel på billigaste sätt är vardagsmat.
Jag har själv jobbat i en liknande bransch.
Och felsökning är inte lätt.
Att man sedan på ett forum kan kalla sina forumskamrateren massa låga saker är för mig totalt främmande. Var går gränsen?
Naturligt vis hör det till god ton att medela kunden att elektronikvaror ej byts om nu en microbrytare i låskistan räknas dit.
Att verkstäder inte hittar ett fel på billigaste sätt är vardagsmat.
Jag har själv jobbat i en liknande bransch.
Och felsökning är inte lätt.
Att man sedan på ett forum kan kalla sina forumskamrateren massa låga saker är för mig totalt främmande. Var går gränsen?