- tor 11 jan 2007, 17:32
Du trodde att de inte fixade reparationer för att de var små. = Snabb slutsats utan fakta.
Det visade ju sig att det var mycket kompetenta mekaniker där.
Hellrider skrev:Den som läser finner.Daddan skrev:ööö hallååå, vad var det jag blev överbevisad med om jag får fråga?Hellrider skrev: Nu har ju inte jag en susning om hur stora dessa ställen är,men när man kollar på cms´s hemsida så verkar det ju inte vara det mest största stället,,,problemet är ju att han ville ha en med bra service,dom är säkert jätteduktiga på dom här småställena och trevliga,men jag är övertygad om att om du kommer in med en nyare bil med problem,att dom har ganska så stora svårigheter med att lösa dessa probz,då blir det ju som så här att,alla "lätta jobb" som man drar in dom mesta pengarna på hamnar ju på sådana ställen,medans dom större mer och mer går åt problemhållet.givetvis lyckas ju dom lösa problem det är inte det jag säger,men dom måste ju ha ett helvete med tanke på brist på erfarenhet,jag skillnaden på erfarnenhet här i stockholm mot lite mindre v-städer.Tex asså byts det ut pem styrenheter på p1:or el jaha ska dom byggas om,jaha du jag läser ju inte i tie så ofta!Hellrider skrev: ja det säger ju inte lite :lol:Tycker inte att man ska vara för snabb att dra slutsatser. Du blev nu med lite fakta överbevisad...
Håll en trevlig ton och hacka inte på varandra! (P)
Du trodde att de inte fixade reparationer för att de var små. = Snabb slutsats utan fakta.
Det visade ju sig att det var mycket kompetenta mekaniker där.
Mvh
David
V70N T5 MY00
David
V70N T5 MY00
- By UnleashFusion