Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av S60AWD2.5T
RTI skärmen är inte kompatibel med varken VGA eller "vanlig" videosignal.
Men hissen bord kunna användas, tycker det är helt nödvändigt med hiss.
Senast redigerad av 1 S60AWD2.5T, redigerad totalt 0 gånger.
Användarvisningsbild
av Rillee
S60AWD2.5T skrev:RTI skärmen är inte kompatibel med varken VGA eller "vanlig" videosignal.
Men hiisen bord kunna användas, tycker det är hekt nödvändigt med hiss.
Jo jag måste nog fixa någon typ av hiss anordning så att folk inte ser skärmen, undrar hur mycket den delen skulle kosta?
Användarvisningsbild
av Rillee
vad tror att använda två Expansionsbeslag på var sida om skärmen för att kunna hissa den ner och upp? blir ju inte motor driven men skärmen syns ju inte när man inte använder den

Bild
av Hellrider
Dykaren skrev:
Hellrider skrev:Va ska det va bra för då?
Jahopp och det var ju en vettig kommentar som tillförde diskusionen massor :shock:

Ja det tyckte iaf jag!Jag vart förundrad hur man kan slänga ut massa kosingar på något sånt!
av S60AWD2.5T
Hellrider skrev:
Dykaren skrev:
Hellrider skrev:Va ska det va bra för då?
Jahopp och det var ju en vettig kommentar som tillförde diskusionen massor :shock:

Ja det tyckte iaf jag!Jag vart förundrad hur man kan slänga ut massa kosingar på något sånt!
Det handlar nog om något som kallas intresse eller hobby.
Klart intresant projekt tycker jag.
Nu vill vi se lösningen på skärmhissen helst i år 8)
av matzen10
Ja, det där ser helt klart läckert ut!
Har du erfarenheter från bil-multimedia (eller vad jag ska kalla det) eller är det 1:a gången?
Vill gärna ha feedback på användarnivå, när du får möjlighet att prova ditt system!!
Har du ytterligare ideèr att kombinera med? T.ex. trådlös överföring till skärmar i baksätet o.dyl.

M V H
---> Matz
Användarvisningsbild
av Rillee
Nä det är första gången som skruvar eller gör något i en bil, var rätt nervös när man börja riva i inredningen. Jag fick i gång allt i går men är inte riktigt nöjd med skärm lösningen, så det blir till att bygga någon typ av hiss lösning. Ska se om jag kan fixa några bilder imorgon på systemet när det är igång.
Användarvisningsbild
av greeeken
NCR skrev:
greeeken skrev:Jag undrar som sagt vart du kopplar allt till. Nån dator? eller är det inbygt i skärmen?
Hahaha....ja greeken, det skall kopplas till den datorn han hade på BILDERNA ovanför...herregud...
Bla bla bla.
JAg fick inte upp bilderna så de va därför ja frågade :lol:
Användarvisningsbild
av greeeken
Rillee skrev:Nä det är första gången som skruvar eller gör något i en bil, var rätt nervös när man börja riva i inredningen. Jag fick i gång allt i går men är inte riktigt nöjd med skärm lösningen, så det blir till att bygga någon typ av hiss lösning. Ska se om jag kan fixa några bilder imorgon på systemet när det är igång.
Vart sa du att du skulle gömam datorn?
Programmet roadrunner? vart ? :wink:

Blir det inte jobbigt att stänga av datorn o sätta på den varje ggn du ska köra?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10
230fk går snålt

Chipet ska vara gjort för 3 bar . Jag vet att[…]

Det varierar med årsmodeller och när ty[…]

Hej funderar på att byta ratt, har en MY 201[…]