- fre 10 nov 2006, 23:34
Och för er alla rättskaffens människor som har åsikter om Darwin och liknande, jag kör alltid med bälte, dock ej de 30 m i vårt stora garage eller när jag skall fickparkera. Sedan så händer det att man har en väska i framstolen som väger för mycket. (för givaren alltså...) Jag tror nog att de människor som köper en Volvo är tillräckligt intelligenta för att bestämma sig för att bältet är bra att ha utan att Volvo skall lägga sig i. Gör som t.ex SAAB, deras varning försvinner efter ca:5 sekunder. (och återkommer inte....)
CarMan skrev:Så det är det som händer om man tar bort plingandet? Snacka om pest eller kolera.OFFO skrev:Om man nu prompt vill ha bort plinget . Är det bara att åka till Volvo och be dem ändra lite bland ettorna och nollorna. Utan att hitta på en massa hokuspokus lösningar. Det som händer efteråt är att lampan lyser en liten stund. Tror även det piper 1 sek eller så. kanske lampan blinkar lite ?+ att det kommer att plicka så fort nyckeln är i t-låset o en dörr öppen. Grymt iriterande...
Och för er alla rättskaffens människor som har åsikter om Darwin och liknande, jag kör alltid med bälte, dock ej de 30 m i vårt stora garage eller när jag skall fickparkera. Sedan så händer det att man har en väska i framstolen som väger för mycket. (för givaren alltså...) Jag tror nog att de människor som köper en Volvo är tillräckligt intelligenta för att bestämma sig för att bältet är bra att ha utan att Volvo skall lägga sig i. Gör som t.ex SAAB, deras varning försvinner efter ca:5 sekunder. (och återkommer inte....)
S80N, Vilken bil.....
XC90 2,5T-man -04, extra allt. Nu någon annans huvudvärk....
+ div andra bilar innan dess
XC90 2,5T-man -04, extra allt. Nu någon annans huvudvärk....
+ div andra bilar innan dess