Chris00 skrev:upp?? vad menar du nu ?
God Jul förresten.
Moderator: Moderatorer
Chris00 skrev:upp?? vad menar du nu ?
beamer13 skrev:Ja, har fått tag i dator med tillhörande OBD och programvara nu så att jag kan koppla upp mig mot bilen själv i lugn och ro. Har ett fel i mitt CAN-nät som jag misstänker är anledningen till felet..har svårt att tänka mig att även den nya styrenheten jag monterade är felande.Det enda OBD du kan använda med resultat är VIDA o Dice och PPC. Du skriver att du skaffat ett OBD program ?
wissel skrev:Har inte hänt så mycket sen i sommras, misstänker fortfarande felande styrenhet.beamer13 skrev:Ja, har fått tag i dator med tillhörande OBD och programvara nu så att jag kan koppla upp mig mot bilen själv i lugn och ro. Har ett fel i mitt CAN-nät som jag misstänker är anledningen till felet..har svårt att tänka mig att även den nya styrenheten jag monterade är felande.Det enda OBD du kan använda med resultat är VIDA o Dice och PPC. Du skriver att du skaffat ett OBD program ?
Ge återkoppling på vad du gör och med vilka åtgärder så finns det massor av människor som vill hjälpa till.
Vad har hänt sedan senast du var på forumet ?
Många bryr sig inte om att tala om när dom fått hjälp, då "glömmer" dom att berätta......
Så att bara beskriva " UPP" är lite tunt om man säger så.
God Jul till er alla.
Har du kollat att det inte är blött unde[…]
@kievY , Vankas plusgrader här i veckan :-)[…]