Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Gotlandsbästa
milktrucker skrev:borret är ett specialborr från volvo. Borret ha en smal bit längst ut och bredare bakåt så att säga. borrar 2 steg.
ett måste för att fästa hållaren bakom nummerplåten.
avråder från blått glas, har haft det gång och aldrig mer. det stjäl nästan 50% av ljuset. Och med xenon så är ljuset redan vitblått och behöver inte färgfiltreras en gång till.

ladda ner hellas app till äppelskrutt och android så fotar du din bil i appen så monterar appen dit extraljusen själv, så kan du välja extraljus efter att sett utessendet med olika strålkastare.
Ok, då blittar det vitt glas. :roll:
Vill ju ha det bästa.
& vad det gäller mobil så har jag Nokia & kommer alltid ha det. :-D Det tuggade äpplet håller jag mig låååångt borta ifrån.
Ska se hur jag kan ösa borrproblemet, känner dem på Volvo lite så det kanske kan lösas på ett bra sett :-D
av basberoende
Hade du bott på rätt ställe i landet kunde jag hjälpt dig gratis med montering pga av vad du skrev om det tuggade äpplet. Helt rätt telefon du har, med WP8 hoppas jag med.
Användarvisningsbild
av Gotlandsbästa
basberoende skrev:Hade du bott på rätt ställe i landet kunde jag hjälpt dig gratis med montering pga av vad du skrev om det tuggade äpplet. Helt rätt telefon du har, med WP8 hoppas jag med.
Inte WP8, har Lumia 800. Är väl WP7 i den. Den funkar nästan bra :-(O) Nokia släpper en ny Lumia 1520 snart, ska kolla på den. Jag har aldrig ens haft en tanke på att skaffa äpplet... Men alla andra har en sån. Men ingen är nöjd. Dessutom är deras skärmar alltid spruckna:-D
av basberoende
Gotlandsbästa skrev:
basberoende skrev:Hade du bott på rätt ställe i landet kunde jag hjälpt dig gratis med montering pga av vad du skrev om det tuggade äpplet. Helt rätt telefon du har, med WP8 hoppas jag med.
Inte WP8, har Lumia 800. Är väl WP7 i den. Den funkar nästan bra :-(O) Nokia släpper en ny Lumia 1520 snart, ska kolla på den. Jag har aldrig ens haft en tanke på att skaffa äpplet... Men alla andra har en sån. Men ingen är nöjd. Dessutom är deras skärmar alltid spruckna:-D
Ja det stämmer. Har en 920 själv som jag är hel nöjd med. Inga planer på att byta bort Nokia :P
Användarvisningsbild
av Gotlandsbästa
Jag tar många många bilder. & då är kameran viktig för mig. Kameran i Nokia är överlägset bäst, Äpplet är på 60 talets digitalkamera nivå :P
Användarvisningsbild
av milktrucker
hur gick de sen med extraljusmonteringen?
Användarvisningsbild
av milktrucker
hur gick de sen med extraljusmonteringen?
Användarvisningsbild
av Gotlandsbästa
[quote="milktrucker"]hur gick de sen med extraljusmonteringen?[/quote

Tyvärr har jag inte fått på dem än. Har ena handen i gips sedan i Torsdags. Men det är ljust ute, så känner ingen stress :wink:
Bilder kommer när dem sitter på :D

@EbbevonVolvo , Verkar vara en framtida popul&au[…]

Bilen offline

Min har tappat anslutning mitt på dagen p&ar[…]

Sota ur partikelfilter i Vida

Så är det. Filtret skall bytas efter 12[…]

@Nobby , Brukar finnas diverse skruvar i karossen[…]