Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Lövet
Det första man absolut ska göra är att googla chassinumret. Ofta har Google cachade sidor från auktionssajterna där skrotet köps.
Jag testade detta men det gick inte.
Gör jag fel?
av Fred
TV4-nyheterna uppmärksammar handeln med totalskadade importbilar just nu! Såg ikväll första inslaget om en Merca som gått via Baltikum från USA där den dömts ut av försäkringsbolag. En teori är att identiska, hela, bilar stjäls och förses med ett VIN från en totalskadad.

Vad jag förstår så kör fyran detta som en "Nyheterna granskar"-serie så missa inte fortsättningen i morgon kväll!

Mvh
Fred
Fred skrev:TV4-nyheterna uppmärksammar handeln med totalskadade importbilar just nu! Såg ikväll första inslaget om en Merca som gått via Baltikum från USA där den dömts ut av försäkringsbolag. En teori är att identiska, hela, bilar stjäls och förses med ett VIN från en totalskadad.

Vad jag förstår så kör fyran detta som en "Nyheterna granskar"-serie så missa inte fortsättningen i morgon kväll!

Mvh
Fred
Det där konceptet känner jag igen från en gammal Roland Hassel-bok.
De var det jag kunde ge mig fan på! Tror du att Roland är inblandad? Han har ju en förmåga att vara i närheten då det händer...
Fred skrev:TV4-nyheterna uppmärksammar handeln med totalskadade importbilar just nu! Såg ikväll första inslaget om en Merca som gått via Baltikum från USA där den dömts ut av försäkringsbolag. En teori är att identiska, hela, bilar stjäls och förses med ett VIN från en totalskadad.

Mvh
Fred
Finns att kolla på just nu
http://www.tv4.se/nyheter
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15

Är väldigt vanligt med fel på h&[…]

Startproblem

Tycker det lutar starkt åt ett nytt batteri.

Tvättade bilen för första gån[…]

Gasspjällsproblem i v70 2.0F 2008

För att helt utesluta nåt annat skull[…]