Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av NCR
Dags att byta namn på forumet till http://www.sandladan.se
av Hellrider
S60AWD2.5T skrev:
Hellrider skrev:
S60AWD2.5T skrev: Ja, pratar o pratar vet jag inte men skriver i alla fall.
Men det var till dig.

Själv fick jag köpa en ny LMM för 19.90 på Bilia det är sääääkert. :oops:
Fattar inte va du dillar om?varför skulle jag vara lurad,försöker få greeken till å haja så han inte lurar folk som inte hajar
Det är det jag INTE tror du lyckas med utan han lurar dig att hålla på....
Du påstår att Greeken lurar folk och jag tror inte det....eller är du lurad?
Hajar Du?
japp sorry att jag var trög!!!,,men jag är ganska övertygad att det är greeken som inte hajar riktigt med tanke på andra inlägg!
Användarvisningsbild
av CarMan
kaugan skrev:Det är inte utan att man känner sig smålurad när man lämnar in bilen för service. Lämnade in min bil för 10' mila service. Tänkte det skulle vara smidigt att balansera och skifta däck samtidigt. Bilia Lund ville ha 700 kr för besväret...
hur passa deta i denna tråd?
av Frigge
kaugan skrev:Det är inte utan att man känner sig smålurad när man lämnar in bilen för service. Lämnade in min bil för 10' mila service. Tänkte det skulle vara smidigt att balansera och skifta däck samtidigt. Bilia Lund ville ha 700 kr för besväret...

O hur kan man vara så naiv att man tror att allt här i världen är gratis då :roll: . Vad räknade du med egentligen :roll:
av Hellrider
halllååå greeken var blev du av???
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
V70 2.4d startar ej [LÖST]

har precis samma problem , bilen går bra ,s[…]

Tja, först och främst grått, silv[…]

V60 D4 MY15 - till verkstad