- tis 03 sep 2013, 18:04
DVD 1: Belgium, France, Ireland, Portugal, Spain, Switzerland, United Kingdom
DVD 2: Austria, Croatia, Denmark, Finland, Germany, Greece, Italy, Luxembourg, Netherlands, Norway, Slovenia, Sweden
DVD 3: Czech Republic, Hungary, Poland, Slovak Republic
Jag röstar på RTI som smidigast. TMC har funkat fint i Sverige för mig. Integrationen med bilen vinner över apparna för min del.
ps. DVD 2 räcker för samtliga ställen jag rest till med bilen... ds.
Larzan skrev:Nu pratar du fortfarande om gamla CD-system från 00-01 (och S80-99). På DVD (alltså 02- och nyare) gäller detta:o0kungen0o skrev:Ja det är klart med jag gillar rti. Smidigare.Smidigare?
Det skulle jag gärna vilja veta vad det är, för det har jag missat helt.
Om man nu tänker på spontantjuven som slår in rutan och snor GPS som man glömt i rutan över natten, ja skulle vara det i så fall.
Ska man åka till Tyskland, ja då får man byta skiva. Finland har jag för mig var med på Skandinavien delen, kan kolla sen. Men vill minnas att det var bara sydvästra delen på skivan.
TMC... fungerar på P3. Trafikrapporter ligger kvar länge, trafikstockningar ligger kvar över natten, vägarbeten-Om de finns med..
Nej, systemet är gammalt och förlegat, ungefär som Windows (oops!) ;)
Men som sagt, det är mina egna erfarenheter.
Jag trivs bättre med Waze-Appen till mobilen där allt är aktuellt, viss skillnad.
DVD 1: Belgium, France, Ireland, Portugal, Spain, Switzerland, United Kingdom
DVD 2: Austria, Croatia, Denmark, Finland, Germany, Greece, Italy, Luxembourg, Netherlands, Norway, Slovenia, Sweden
DVD 3: Czech Republic, Hungary, Poland, Slovak Republic
Jag röstar på RTI som smidigast. TMC har funkat fint i Sverige för mig. Integrationen med bilen vinner över apparna för min del.
ps. DVD 2 räcker för samtliga ställen jag rest till med bilen... ds.

- By DennisCA