Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av tomsa
Som jag skrev så är det nog ett fylleinlägg
Men man vet ju aldrig
Finns ju såna som inte borde varken ha bil eller körkort men ändå har det
De där kunderna i gamla "macken" finns på riktigt och jag tror de blivit fler med åren pga bakvänd evolution :D
Användarvisningsbild
av Vojje
tomsa skrev: De där kunderna i gamla "macken" finns på riktigt och jag tror de blivit fler med åren pga bakvänd evolution :D
mänskligheten var som smartast på 1800-talet :-)-)
Användarvisningsbild
av Perc
Det behövs allt mindre kunskap för att köra bil för varje år som går, i takt med att bilar blir mer och mer underhållsfria. Man behöver inte längre göra rundsmörjning och inte heller känna till någon speciell knix för att lyckas kallstarta utan att sura ner motorn. Det är bara att vrida igång och åka oavsett om det är minus 35 eller plus 40. :)
av llesrof
tomsa skrev:Som jag skrev så är det nog ett fylleinlägg
Men man vet ju aldrig
Finns ju såna som inte borde varken ha bil eller körkort men ändå har det
De där kunderna i gamla "macken" finns på riktigt och jag tror de blivit fler med åren pga bakvänd evolution :D
Nu skall vi inte vara sådana. Med ditt resonemang finns det många som inte skulle göra en massa saker. Mer än hälften av alla här skulle till exempel inte få skriva inlägg eftersom de särskriver, inleder med versal fullständigt godtyckligt, reder inte ut när det skall vara dem, de eller dom och på alla andra sätt misshandlar språket och gör de mest fantastiska meningsbyggnadsfel. Vidare skulle folk inte få använda en dator om de inte har grundläggande IT-kunskap. För att inte tala om matlagning...
av rid54
Just matlagning är ju jätteviktigt att man håller ordning på, så det inte blir jordgubbssås till torsken, för det låter verkligen inte gott!
OTA 4.xx

Jag fick bilen den 2 juli då den hade versi[…]

Kolla på bildelsbasen.se , där finns tr[…]

Volvo appen

Jag kan starta värmaren och fjärrstarta […]

https://www.google.com/amp/s/www.pbs.org/newshour/[…]