enn annan sak jag komm på är ju den att man har olika frekväns på fjärarna beroende å vilket land bilen/ fjärren är ifrån...
Svweige gkör mad 433mhz
Är ETS-lampan tänd? Om motorn går […]
Att det skulle bli någon slags ledad funktio[…]