Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

karnaa skrev:Får nog bli ett sådant uttag med!
Sen får det vara bra med uppgraderingar, om jag inte hittar
Momentum aluminium panelinlägg.

Tänkte installer slangvärmare, men hoppar det.
Köpte det för 105kr på Volvo. Kan inte bli mer prisvärt :-)-)
greeeken skrev:Bensinvärmare kan va bra
Stolvärme bak kan vara bra.
kylbox i armstödet bak kan vara bra.
skärmar i nackstödet kan vara bra.
Listan kan bli hur lång som hellst.
Farligt :-p

Hur sjutton fick du stolvärme där bak i bilen? Min uppfattning är att det inte finns till P2-bilarna?
på min s40t4 -00 eftermonterade jag solfilm, komplett kjolpaket, grotesk vinge, nerlackering, byggde popplåda i bagaget, chippa, stora hjul, man var ju inte mer än 20 då :D
på min v70 2,5tdi-99 eftermonterade jag r-front, solfilm, delbart drag, vinge, xc-grill, nebula fälgar, sänkning, dubbelt tme avgas som igentligen var till awd bilar och trimbox
på min v70t5 -02 eftermonterade jag solfilm, vinge, delbart drag, sänkning, nerlackera och lacka rails i bilens färg, sport avgassystem, chip, komplett R-front med strålkastare, R-bromsar fram R-fälgar18tum, 04 speglar elinfällbara, kråmade handtag och spegelkåpor
på min v70 d5 -05 eftermonterade jag solfilm, vinge, delbart drag, sänkning, summum lister, kromade handtag, kromade spegelkåpor, demontera railsen, kromade R-fälgar 18tum, sport avags, trimbox, haico frontläpp, rutgrill, orginal backvarnare, orginal rti, orginal sub, 3 ekrad sportratt, byta hela inredningen och dörrsidor till sport skinn med elstol h+v
på min s60R 06 eftermonterade jag sofilm, delbart drag, orginal backsensor, kromade handtag, kronade spegelkåpor, kromade R-fälgar 19tum, sportavgas, 07- strålkastare i plast och la igen torkarhålen
på min v70 ft R-design 11 eftermonterade jag delbart drag, 19-tums odysseus, solfilm, 2012ans R-design list i fronten, polestar, pocka bort främre ljuddämparen, xenonkonverterade dimljus 35W helljus 55w backljus 35w och monterade hella rally bakom grillen med 75w xenon i övrigt är denbilen ganska så full utrustad i och med att det var första nya bilen
Trevlig tråd.

Guld att dom förberätt så bra :-)

Några frågor.
Läste jag rätt i tråden. Finns det fjärkontroll till HU803 en lös som man kan använda från baksättet till ex? Om någon som vet bestälningsnr på den? Onödigt tillbehör men man blir ju lite frestad bara för att. Haft det i en tidigare bil och dom flesta bara skaka på huvudet när man tog fram den, dock sällan.

Backsensorer XC70

Vad tror ni kan man installera backsensorerna på en XC70 också. Ska fixa dom isåfall saknar dom när man bor i en huvudstad med många trånga parkeringar. Skulle helst villja ha även fram.

Med vänlig hälsning,
Andis
Senast redigerad av 2 Andis, redigerad totalt 0 gång.
Byta dragkrok

Hej! Jag funderar på om det är möj[…]

Jag ger Stegra 3v till max, say no more....

Kan du inte lägga en bit byggplast, lite st&o[…]

Backlampa

På min gamla bil så slår man upp[…]