Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av G-kraft
Alltså jag har haft tillgång till de här med tyg men har behållit mina äldre , allt eftersom solskydden blir lätt smutsiga och då är det jobbigt att tvätta av de här tygen, och det är inte riktigt tyg utan det är samma material som kupe taken i s80, s60, v70n, alltså fleece liknande...

Det är mer händig med de hårda plast solskydd..bara att torka av smuts , lätt som plätt...men det är vad man tycker själv...
Användarvisningsbild
av MartinS
Jag är ganska övertygad att jag har tygskydd orginal på min V70-01 (har egentligen inte tänkt på det). Vad menas då med nyare, eller vilka har haft plastskydd?

/Martin
Användarvisningsbild
av iaken
MartinS skrev:Jag är ganska övertygad att jag har tygskydd orginal på min V70-01 (har egentligen inte tänkt på det). Vad menas då med nyare, eller vilka har haft plastskydd?

/Martin
Då är det ju så att din bil kan vara byggd i belgien kanske... humm...
av Alminjo
V70 byggs i GBG inte gent
Användarvisningsbild
av iaken
Alminjo skrev:V70 byggs i GBG inte gent
Hälften av alla V70 byggs i gent... Eller gjorde i alla fall. Nu bygger de troligtvis inga fler nu när nya kommer.
Användarvisningsbild
av iaken
Solglasögonhållaren. Finns hos bilia för strax över 300kr om jag inte minns fel.

Bild
Bild
Bild
Bild
av S60AWD2.5T
Tack för bilderna.
Skyndar till lokala Volvo nasaren.
Bensinpriser v2

Du kan vara lungn, du kan tanka din volvo om 20&ar[…]

Fungerar cigg uttaget 12v? Fungera dimmer reglaget[…]

Haha, vi har olika synsätt märker jag. P[…]

Enligt denna artikel: https://www.volvocars.com[…]