Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av TomasL
Vet inte vart du har tänkt att köpa grejerna men ett tips kan ju vara att om du handlar både värmaren + monteringssatsen på Skruvat så skriv in "jagrullar" som rabattkod så får 10% rabatt (man måste handla för över 600:- för att få rabatten).
Användarvisningsbild
av Erico
TomasL skrev:Vet inte vart du har tänkt att köpa grejerna men ett tips kan ju vara att om du handlar både värmaren + monteringssatsen på Skruvat så skriv in "jagrullar" som rabattkod så får 10% rabatt (man måste handla för över 600:- för att få rabatten).
Jo jag kom på det så jag la till en Wonderbaum på beställningen för att komma över 600:- :wink: Monteringssatsen tror jag inte jag behöver då allt redan sitter där sedan förut eller är det nått jag glömt ??:-/
av TomasL
Eftersom du inte hade slangvärmare innan så är det ju bra att ha monteribgssattsen då den innehåller en 90° slangböj som man måste ha vid monteringen.
Dom andra grejerna som följer med, två slangklämmor (16-25mm) och ett buntband går ju att få tag på endå. Det gör väl iochförsig slangböjen också.
Användarvisningsbild
av Erico
TomasL skrev:Eftersom du inte hade slangvärmare innan så är det ju bra att ha monteribgssattsen då den innehåller en 90° slangböj som man måste ha vid monteringen.
Dom andra grejerna som följer med, två slangklämmor (16-25mm) och ett buntband går ju att få tag på endå. Det gör väl iochförsig slangböjen också.
:-O)
Ok, såg det nu.. Har för mig att jag läste nån stans: "montera medföljande 90° slang", hmm. Får försöka få tag i en böj med rätt dimention på Meca etc, etc..
Tack i alla fall (W)
installera dragkrok

Jag har köpt begagnat på skroten till t[…]

Nej, en sådan överföring är o[…]

Svart rök

Hej köpte mig en v70 d5 2004 . Den ryker kraf[…]

Tråkigt att se, Slangarna och tryckventi[…]