Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Lazy
Som "Provocative" säger hade jag varit mellan 18-25år så hade jag nog sagt att den är grymt cooool, men nej den faller inte i min smak idag.
Användarvisningsbild
av gurrish
Fräsigt, gillar dock bilar som är lite mer diskreta.
av llesrof
Provocative skrev:Känns som om medelåldern på denna site är en aning för hög för att uppskatta stylade bilar. Orginal är skönt :D
Fast man kan ju ha god smak trots att man är mellan 18 och 25. :mrgreen: Det är väldigt sällan någon utan kunskap om design fixar att försköna det som tillverkarens designers jobbat med i många åt, i synnerhet som styling mest handlar om att sänka bilen så mycket som möjligt, sätta plastbitar över lyktorna och skaffa största fälgarna man har råd med. Jo, att byta grill till någon "sportgrill" modell hönsnät istället. Men visst, smaken är delad. En del har känsla för design, andra har det inte men de får säkert uppmärksamhet och "creds" inom sin krets av likasinnade. De tycker nog att bilen ser skitfrän ut.
av kamilenski
Tydligen är vi här fler. Unga män 50+ ;) ...
av ballabaloo
Det var alldeles för mycket enligt mig, man ser ju nästan inte vad det är för bil. Men din blåa instrumentbelysning blev jag mycket impad över, så den får du gärna berätta mer om :)
av oldtimersmc
llesrof skrev:
Provocative skrev:Känns som om medelåldern på denna site är en aning för hög för att uppskatta stylade bilar. Orginal är skönt :D
Fast man kan ju ha god smak trots att man är mellan 18 och 25. :mrgreen: Det är väldigt sällan någon utan kunskap om design fixar att försköna det som tillverkarens designers jobbat med i många åt, i synnerhet som styling mest handlar om att sänka bilen så mycket som möjligt, sätta plastbitar över lyktorna och skaffa största fälgarna man har råd med. Jo, att byta grill till någon "sportgrill" modell hönsnät istället. Men visst, smaken är delad. En del har känsla för design, andra har det inte men de får säkert uppmärksamhet och "creds" inom sin krets av likasinnade. De tycker nog att bilen ser skitfrän ut.
Man kan ju undra vad designersarna hade rökt när man gjorde xc70. plast odyssen är i mitt tycke det gräsligaste som lämnat hissingen, men smak är ju en subjektiv upplevelse.
Tycker att grabben har gjort en hyffsad uppdatering som skvallrar om att det finns mer under huven och en cool ljussättning synd bara att han har sabbat skuffen helt värdelöst att ha så mycket ljud att man inte kan vara i bilen utan att sabba öronen, och sen lira i skuffen vem fan sitter där?
Volvo car UX

Som Bilia sa till mig så dom bilar som f&ari[…]

Elpriset

783 kWh för januari, 2683 kr zon 3.. ouch :-[…]

Hade lite tur med samma problem som försvann[…]

Motorvärmare

Det brukar gå att ha båda delarna. Doc[…]