Jag sällar mig till kören av nöjda Bilia-kunder. Tack vare min Happy Deal blev min begbil efter 6 reparationsförsök (vibrationer i framvagn) tillbakaköpt av Bilia som ordnade en ny V70 med kraftiga rabatter åt mig.
Detta på Bilia i Sisjön.
Moderator: Moderatorer
MrBig skrev:Efter ha väntat sedan den 12/4, så har man än inte fått automat lådan byt, dock fick jag tag i verkstads killen i slutet på förra veckan som sa att dom inte fått tag i någon låda än, men att jag skulle få höra av hans stämma så fårt dom hittat en.Det stämmer. Den skroten är Volvos "officiella" skrot dit alla Renault & Volvobilar av nyare typ körs och demonteras. Du kommer att få en låda som har gått runt 9000 mil från en bil med samma årsmodell..förlåt, modellår
Så då frågade jag vart dom tog lådan ifrån eftersom dom inte "HITTAT" någon än, då svarade han att dom tog in dom från jb-bildemo alltså inte en ny utbytes låda utan en begagnad från skroten ! :shock:
Är det någon som vet/har koll på att detta verkligen stämmer att dom pyttsar i en låda från skroten när det gäller garanti jobb "Happy Deal". och inte en utbytes låda ?
För man vet ju aldrig vad det är för låda de får tag i, den kan ju ha gått både MER än min g:a 9800 mil och mindre och man vet ju inte hur den mår, eller går dom igenom lådan förs innan dom pyttsar i den !?
:???:
//M