Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Tach
:D ja det känner man igen, inte bara från bilbranschen ...
av markus.olsson
Min telefon funkade fint ända tills jag bytte simkort från ett 8k till ett 64k... det nya ser lite annorlunda ut. Vet dock inte om det behövs en mjuk eller hårdvaru-uppdatering.

Jar har en xc70 från 01
av Tach
En liten Undran, vad exakt är det som skiljer dom nya SIM:arna från dom gamla, jag ser då ingen skillnad på dom .. :shock:
Användarvisningsbild
av CarMan
Trådskaparen har en Nokia telefon, den med SIM kortet i bagaget.
Ni som har SIM kortet fram har Ericsson telefoner som är lite nyare äe Nokian.
Användarvisningsbild
av Brainy
Tach skrev:En liten Undran, vad exakt är det som skiljer dom nya SIM:arna från dom gamla, jag ser då ingen skillnad på dom .. :shock:
Utseendemässigt är det nog ingen skillnad på dem heller, däremot så skiljer vilken spänning de arbetar med och sen även utrymmet på dem har jag för mig kan variera.

/Anders
av sandan
Tjena!

Har precis samma strul som du med min -99..Prövat med åtskilliga telia kontant kort,men telefonen vägrar att koppla.Är iofs inte konstigt när de ändrat så mkt de senaste åren,men det borde väl finnas nåt kort som funkar..Hittar du något,så hör av dig.Thanx
av zenobia
Jag kör telias kontantkort i min 99:a och det fungerar klockrent.
Användarvisningsbild
av CarMan
Jag kan tala om att ni ska ha ett 32 mb kort eller mindre, men det fins olika 32mb kort & alla funkar inte !
Användarvisningsbild
av Gansmoe
Fick tag i ett gammalt telia 8k kort, och det funkar klockrent :D Tack för alla svar och tips...

Mätarhuset får sin signal via styrboxen[…]

Såg nu att 48.63 kPa bara är 7.053185 P[…]

Instrumentpanel volvo v70n 2003 byta?

Till en 03a passar bara panelen från 03 och […]

Vi som beställt nya XC60

Jodå, det syns att bilen har det från […]