Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av CabBO
gson81 skrev:Jag köpte en fm sändare från teknikmagasinet som jag kan rekomenderar ( iZound FM-sändare FMT-350 ).
Den tar usb minnen som är rätt bra och sen så ser du låt texten på radion ( Funkar dock inte på alla).
Vad kostar en sådan.
av mollan
Hej !

Jag köpte också en FM sändare från Teknikmagasinet, kostnad 265 riksdaler tror jag det var.
Den funkar kanonbra, bara att ladda upp usb minnet med hundratals låtar och sen är det klart.
Man sätter den bara i cigg uttaget ställer in en frekvens och kör, levereras med en fjärrkontroll för att lätt byta låtar mm. Kommer även med en vanlig liten kabel med ( 3,5mm tror jag ) kontakt så att det är lätt att köra från tex ipod eller liknande istället för usb.

Skitsmidigt tycker jag, åkte på tjänsteresa med hyrbil häromdan och då var det bara att ta med den från min bil och plugga in den i hyrbilen och vips så hade jag min favvomusik med mig.

265 spänn är ju inga pengar...............dessutom så hade jag promenadavstånd till Teknikmagasinet vilket är bra då jag inte har tålamod att vänta på att prova såna här prylar.

//mollan
av Marbas
Har en iZound från TeknikMagasinet som jag inte kommer riktigt överens med. Gillar inte handhavandet, men det kan ju lika gärna vara mig det är fel på. Hur som helst, använder den inte och är någon intresserad av den så PMa mig.
av index
Jo men den från auxadapter.se kostar endast 550kr med frakt. Så jag tänkte beställa en men tänkte kolla om det var någon som köpt den och fått den?
Vatten I bagagen på S60

Jag har samma sak att vattnet droppar ungefär[…]

Den aktuella bilen är tillverkad 2021-11-03 o[…]

Tack för tankar och reflektioner! Jag kommer […]

@Soffantjejen , VDN kan ju ha uppdaterats om den […]