Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Tartryffel
wissel skrev:Jag skulle inte i min vildaste fantasi köpa den bilen....den är " chippad" o påkostad och då slår alla bromsar till hos mig, varför säljer människan efter att "investerat" massor av pengar i den ?? Nej jag får för mig att något är ruskigt fel här ! För min del så skulle rätt pris vara 35 papp. max.
med 00 hästar så är nog det mesta "sallad" i låda, axlar, nav,fjädring, MOTOR.
Sorry........
Iofs behöver folk pengar ibland, snabbt också, då måste "fina bilen" säljas. Men för mig är det också en stayaway.
av Kojje
Å andra sidan kan ju vilken modern begagnad volvo som helst varit "chippad" då det är en enkel sak att ändra på speciellt om man har en ppc eller liknande där du kan skifta programvaran hur lätt som helst.
BSR som många andra seriösa "trimfirmor har en momentbegränsning på ettan och tvåan för att skona lådan på automatbilar.
Har du tänkt att "trimma" själv och kan eller har möjlighet till att få någon som kan kolla upp delar på bilen som tar lite extra stryk av den ökade effekten så varför inte känner man sig minsta osäker när det gäller något kanske man skall vänta tills något annat dyker upp.
av Daddan
Ferrariloggan är den där med älgen, har sett många olika bilmärken med den på.

Om du vill köpa en V70N T5 med automat under 13k mil och mer utrustning för 100k så köp min, jag säljer absolut för det priset 8)

Titta vidare, skulle jag säga. Ser ut som lite balla utseendeförbättringar på den men den har gått nästan 20k mil. Vad tror du att du får för den om säg 5k mil? Hur många R-kit och lm-fälgar kan man köpa för den värdeminskningen?

@Soffantjejen , All garanti är ju fritt att[…]

Turbomätare 940

Det är snarare 1 bar turbomätaren g&arin[…]

BMW 550 xD ... 4.4 sek 0-100 och kan toppa 300 k[…]

Det har väldigt stor betydelse om det är[…]