Henke079 skrev:Tack för all info....=) Ska ta med mig det till Försäljaren=)Jag har för mig att boeder har en fin bil till salu...eller?
Moderator: Moderatorer
Henke079 skrev:Tack för all info....=) Ska ta med mig det till Försäljaren=)Jag har för mig att boeder har en fin bil till salu...eller?
NCR skrev:jepp, hade en grymt fin, säkert en av Sveriges mest välvårade. Sålde den till syrran för 205.000. V70 2.5T 6000 mil, inkl. service.Henke079 skrev:Tack för all info....=) Ska ta med mig det till Försäljaren=)Jag har för mig att boeder har en fin bil till salu...eller?
boeder skrev:Ah, du fick sålt den. Skönt.. Grattis! :DNCR skrev:jepp, hade en grymt fin, säkert en av Sveriges mest välvårade. Sålde den till syrran för 205.000. V70 2.5T 6000 mil, inkl. service.Henke079 skrev:Tack för all info....=) Ska ta med mig det till Försäljaren=)Jag har för mig att boeder har en fin bil till salu...eller?
Jensen skrev:Problemet med sömmarna är ju helt taget från luften, var får du siffran 90% ifrån.ok, om du tittar på kanten av stolen går det 2 st sömmar parallelt och i mitten är det en "skinn kant" som nöts ner, det verkar som Volvo ändrat att bältet nu löper över sömmen så att du inte nöter bort skinn kanten, detta gäller sportstolar. Men jag kan ha fel och säljare Jensen har rätt. Det tar ju ingen extra tid att kolla upp det om man skall köpa bil, annars vore man dumsnål tror jag.
Skulle vilja påstå precis som Carman skrev att det är ett väldigt ovanligt fel.
Om man sen enligt din beskrivning trycker sig in i bilen,anser du då att detta är en kvalitetsmiss, finns väl ändå gränser på vad man kan utsätta en klädsel för,och hur en normal människa tar sig in i en bil.