Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Sid
Ne passar på V70 oxå. Säljs som S60 tillbehör, men passar kanon på V70 oxå som sagt.
Användarvisningsbild
av kez_style
Sid skrev:Ne passar på V70 oxå. Säljs som S60 tillbehör, men passar kanon på V70 oxå som sagt.
Okay tackar tackar... ska dit o kolla idag... vägen förbi micro ;)... tackar för förslaget.... den ser riktig fin ut.. exakt som jag velat ha.
av anderc
och hur monterar man sådana här slutrör? såga av det gamla eller trär man bara över det befintliga....

// andreas
P.s förmodligen en lam fråga för er som är verkstadsproffs men jag har ingen aning.
Användarvisningsbild
av kez_style
anderc skrev:och hur monterar man sådana här slutrör? såga av det gamla eller trär man bara över det befintliga....

// andreas
P.s förmodligen en lam fråga för er som är verkstadsproffs men jag har ingen aning.
är det inte bara att klä på o skruva ngt :S.... bra fråga fakitskt :idea:
Användarvisningsbild
av Brainy
Sid skrev:Volvo har ett som heter "Big nånting.." Det rekomenderar ja skarpt, det är inte billigt, men snyggare hittar man knappast. Det passar på din bil, men inte turbomodellerna.

Bildex. http://www.flemstrom.com/images/v70n_2001/P1010002.JPG
hmm gillar inte de runda, själv skulle jag vilja ha tag på något liknandes det som sitter orginal på turbomodellerna av v40, de anser jag är riktigt snygga.
/Anders
av Sid
Sitter med bultar oftast, e bara o kränga på o skruva
Användarvisningsbild
av kez_style
Brainded skrev:
Sid skrev:Volvo har ett som heter "Big nånting.." Det rekomenderar ja skarpt, det är inte billigt, men snyggare hittar man knappast. Det passar på din bil, men inte turbomodellerna.

Bildex. http://www.flemstrom.com/images/v70n_2001/P1010002.JPG
hmm gillar inte de runda, själv skulle jag vilja ha tag på något liknandes det som sitter orginal på turbomodellerna av v40, de anser jag är riktigt snygga.
/Anders
hmm jag tänkte köpa volvo orginal "big" men som du säger... det var bara runda... vill gärna ha lite ovala... ser mycket mer sportigare ut... priset var 825,50 kr här i trollhättan.
Användarvisningsbild
av kez_style
Slutröret som var orginal hos volvo passar endast upp till 04 enligt dem... känner någon till några andra som säljer slutrör och som passar V70N-06 o inte pekar neråt..

Hej Prova stänga av AC.n vid start. Varit e[…]

Volvo 945 STARTAR EJ

Startspärren klipper väl bara soppan? […]

Körde med husvagn till och från Kroatie[…]

Ny Kartuppdatering

Det vet jag inte heller. Skulle kunna fråga […]