Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av kez_style
_FrEdRiK_ skrev:
kez_style skrev: Så bilen kommer inte se ut som en summum med dessa lister?
Nej....

Detta är Summum lister
Bild

Bilden kommer från denna annons på blocket. http://www.blocket.se/vi/7101039.htm?ca=9_s Väldigt pris värd bil o den är ju rätt ovanlig för att det är en 140hk med plus plus.

Dom där som Jb säljer sitter på dörrarna Hö, Vä Sida...
Mycket fin bil... jag ångrar fkatiskt inte att jag bytte från 9-5 Aero kombi... men alla tillbehör e så dyrt till volvo :'( Har en stor lista som ska göras på bilen... kanske någon som kan fixa alla grejjerna ;)?
Användarvisningsbild
av _FrEdRiK_
kez_style skrev: Mycket fin bil... jag ångrar fkatiskt inte att jag bytte från 9-5 Aero kombi... men alla tillbehör e så dyrt till volvo :'( Har en stor lista som ska göras på bilen... kanske någon som kan fixa alla grejjerna ;)?
Vad för grejor? Upp med listan nu :)
Användarvisningsbild
av kez_style
_FrEdRiK_ skrev:
kez_style skrev: Mycket fin bil... jag ångrar fkatiskt inte att jag bytte från 9-5 Aero kombi... men alla tillbehör e så dyrt till volvo :'( Har en stor lista som ska göras på bilen... kanske någon som kan fixa alla grejjerna ;)?
Vad för grejor? Upp med listan nu :)
Ska göras:
Nedlackering (gärna kjolpaket)
Träpanel
Ratt fjärr
Dimljus
mugghållare
växelspaksknopp i läder
ljusramp
18" fälgar
Krom list
Slutrör

Gjort:
Främre glödlampor bytta mot Xenon look
PPC trimning
Baslåda
mattor bytta

Mycket kvar att göra :cry: har emailat flera styling företag, endast dalhems hade kjolpaketet men då blev det ett annat problem... lackering och montering... svårt att hitta någon som gör det till billig peng i trollhättan trakten (saab staden)...
av svensen
_FrEdRiK_ skrev:
kez_style skrev: Så bilen kommer inte se ut som en summum med dessa lister?
Nej....

Detta är Summum lister
Bild

Bilden kommer från denna annons på blocket. http://www.blocket.se/vi/7101039.htm?ca=9_s Väldigt pris värd bil o den är ju rätt ovanlig för att det är en 140hk med plus plus.
Men det er jo ingen Summum!
Den har jo ikke krom eksosrør!
:D

Dessuten er jo speila og dørhåndtakene blanke.
-Æsj...

Sven
Användarvisningsbild
av VS60
Skulle också göra en del med bilen för rumlig summa.

1. nedlackering av svarta listor till bilens färg – vad kan det kosta?

2. 17” kanske funderar nu på 18” fälgar – kollade lite runt på nätet allt från 10.000 upp till oj,oj man kan köpa bil för såna pengar.

3. solfilm, tonera 5 rutor – det enda prisuppgift kunde hitta var 4.800 kr lite för dyr tycker jag eller?

4. slutrör – man kan köpa original från volvo 800 – 900 kr tror jag, varför betala så mycket om man kan köpa en från micro, eller mekonomen nästan till halva pris, frågan vilken kommen att passa och se bra ut.

Om någon kunde hjälpa till, med förslag vart kan man utföra allt detta för rumlig summa i Sthlm norr trakterna med kvalitet.

Volvo S 60 – 02 170hk
Användarvisningsbild
av kez_style
VS60 skrev:Skulle också göra en del med bilen för rumlig summa.

1. nedlackering av svarta listor till bilens färg – vad kan det kosta?

2. 17” kanske funderar nu på 18” fälgar – kollade lite runt på nätet allt från 10.000 upp till oj,oj man kan köpa bil för såna pengar.

3. solfilm, tonera 5 rutor – det enda prisuppgift kunde hitta var 4.800 kr lite för dyr tycker jag eller?

4. slutrör – man kan köpa original från volvo 800 – 900 kr tror jag, varför betala så mycket om man kan köpa en från micro, eller mekonomen nästan till halva pris, frågan vilken kommen att passa och se bra ut.

Om någon kunde hjälpa till, med förslag vart kan man utföra allt detta för rumlig summa i Sthlm norr trakterna med kvalitet.

Volvo S 60 – 02 170hk
Tona rutor för 4800????? det är DYRT... jag gav 3200 för min toning... men jag gav dyrt för min takspoiler 5895 :( så det jämnar nog ut sig... :D...stockholmstrakten... ska det inte vara lättare där... till och med att hita krom lister ;)
Användarvisningsbild
av _FrEdRiK_
Ska sätta dit listerna o extraljus bågen på Onsdag. Sen i sommar ska jag uppgradera ljudet sen får det vara för min del....
Användarvisningsbild
av _FrEdRiK_
svensen skrev:[Men det er jo ingen Summum!
Den har jo ikke krom eksosrør!
:D

Dessuten er jo speila og dørhåndtakene blanke.
-Æsj...

Sven
Det är en Summum fast den har Blanka handtag o speglar. En blaning på Sport o Summum...

Listerna fram o bak avgör om det är en Summum o det har bilen. Men det var en konstig bil :)
Användarvisningsbild
av kez_style
_FrEdRiK_ skrev:Ska sätta dit listerna o extraljus bågen på Onsdag. Sen i sommar ska jag uppgradera ljudet sen får det vara för min del....
uppgradera ljudet? hur?
Användarvisningsbild
av _FrEdRiK_
kez_style skrev:uppgradera ljudet? hur?
Ska bara sätta i ett PA300 Steg o High Performance Högtalarna. För jag har bara det minsta nu med Koaxialerna fram. Sen är jag nöjd.

Tycker också det varit en hit eller miss se[…]

Jag skulle lätt våga chansa på en[…]

240 med "specialvagnsnummer"

Helt tvåförtastiskt! En manuell aktivit[…]

Har fått upp detta felmeddelande igen Awd fr[…]