Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av marcus86
hihi glömt att skriva att jag är klar med bilen nu :lol: den blev klar i måndags ( 1/6 )
Användarvisningsbild
av lilleman
det blev ju kanon riktigt tjusig kärra du har :-)-)

mvh/roger
Användarvisningsbild
av marcus86
lilleman skrev:det blev ju kanon riktigt tjusig kärra du har :-)-)

mvh/roger
tack :D blev mycket bytt som inte syns :lol: jag byter det JAG vill och försäkringsbolaget betalar :lol:
av Wiberg
marcus86 skrev:

mvh/roger
tack :D blev mycket bytt som inte syns :lol: jag byter det JAG vill och försäkringsbolaget betalar :lol:
Hehe, jag e i fel branch:)
Du har det bra du, får meka och köpa in delar på försäkringsbolagets bekostnad (förutom att du betalar försäkringen hela tiden annars och det kostar 1000-3000 i självrisk)

Du kunde inte sätta dit en R-front när du ändå var där å pillade?:P
Har du satt in xenon ljus i halogenbelysningen? hur gjorde du?:)

Ser för övrigt väldigt fint ut:)
Användarvisningsbild
av Mini_ice
Mycket snyggt!! Men kunde du inte som föregående talare monterat R-front?? R-lyktor??
Användarvisningsbild
av marcus86
Wiberg skrev:
marcus86 skrev:

mvh/roger
Hehe, jag e i fel branch:)
Du har det bra du, får meka och köpa in delar på försäkringsbolagets bekostnad (förutom att du betalar försäkringen hela tiden annars och det kostar 1000-3000 i självrisk)

Du kunde inte sätta dit en R-front när du ändå var där å pillade?:P
Har du satt in xenon ljus i halogenbelysningen? hur gjorde du?:)

Ser för övrigt väldigt fint ut:)
såna fördelar får man när man har det som yrke att laga krockade Bilar :D
hihi jag betalade inte själv risken heller, har självrisk reducering för vilt, så det kostade inte mig något :D hihi sen får jag stille stånds pengar av försäkrings bolaget oxå :lol: inte mycket men det blev iaf 1700kr som jag får för att bilen var på verkstad :D går inte att montera sånt,då sparkar försäkringsbolaget bakut :D bara monterat ett Xenon kitt i halvljusen,med balaster och allt, sen bytt ut en shunt i ett kretskort,för att få bort fel medellandet man får när man monterar Xenon.
Användarvisningsbild
av marcus86
Mini_ice skrev:Mycket snyggt!! Men kunde du inte som föregående talare monterat R-front?? R-lyktor??
försäkrings bolaget ser att jag monterat sånt och vet att jag inte har en R så kan dom säga att jag får betala det själv.

Finns säkert en kortare rem att köpa. […]

B230fk saknar kraft

Jag tycker inte den verkar stiga med laddtryck hel[…]

…När den femstegade lådan inf[…]

Tack för detektivarbetet, vad gött jag h[…]