Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Vad är du ute efter egentligen? Att någon ska leta så att du slipper? Du har fått tips om var du kan kolla och finns det ingen DIM där så är det nog inte så att någon annan kan hitta en heller.

Fortsätt kolla regelbundet, precis som alla vi andra får göra när vi letar efter något, så dyker det nog upp en förr eller senare.

Du kan också sätta in annonser på Blocket och i vår Köpes/säljes-avdelning.

Mvh
/Fred
marcus86 skrev:
volvos60t5 skrev:kan nån hjälpa mig leta efter ett R mätare det ska inte vara miles bara km
hihi vad spelar det för roll om det finns båda tv? :D föresten kommer hastigheten stämma? är inte "siffrorna" anorlunda på R-mätaren?
R mätaren med miles har en inre skala med km och den yttre är för miles.. så här..

Bild

Om man kollar på hur många R det finns i sverige så är det rätt ovanligt med begangnade R mätare och de som finns måste man vara snabb på och även vara beredd på att lägga ut minst ett par tusen...
marcus86 skrev:
volvos60t5 skrev:kan nån hjälpa mig leta efter ett R mätare det ska inte vara miles bara km
hihi vad spelar det för roll om det finns båda tv? :D föresten kommer hastigheten stämma? är inte "siffrorna" anorlunda på R-mätaren?
nej då det kommer funka om man byter ramen men det är så ful med miles

Det är det lilla start/stopp batteriet. Du ka[…]

OM RYSSEN KOMMER

trump.jpg Då har vi väl fått s[…]

Det är den gamla som jag försöker f[…]

..och ett antal till vändor blev det fram och[…]