- lör 28 feb 2009, 23:58
ja det låter bra !! hoppas att det finns nån som vet =) lite surt när man inte haft bilen så länge
Moderator: Moderatorer
Andree skrev:Hej har en v70 -02 / 140hpJag måste tyvärr säga att jag inte fattar alls vad det är för problem med bilen... :roll: Förlorar gas, vad menas med det? Ligger på 2000-3000 varv och ligger där...? Menar du att den inte vill varva högre? Stannar den för att inte kunna startas förrän efter några timmar eller ligger den på högt varv så länge? Sorry, men jag förstår inte din svenska...
han förlorar gas ligger på 2000-3000 i varv och ligger där händer inge sen efter ett tag timmar går det igång och man kan köra igen !! inga lampor lyser och så !!kan det va spjällhuset eller gasspjälle ???
Andree skrev:det jag menar är att man ligger i 90 km sen så tappar bilen gas och lägger sig på 50-60 km timmen går inte att gasa ligger bara på 2000-3000 i varv händer inge när man gasar !!! sen så kan det gåigång och funka efter 1 timme eller dagarHände lika dant för mej när jag hade kört ca 40 mil körde ca i 100km lade av gick inte att få upp den i mer än 2000rpm. stängde av motoren sen gick den som vanligt. när jag kom hem lade motorn av helt gick inte att starta den. det var då jag köpte en ppc tog bort alla felkoder
Har du bytt givare eller kalibrera gamla?