- fre 10 okt 2008, 23:03
sen kan jag håla med om att jag är tvär ibland, men det beror ju på att man undanhåller sannngen ! Sen om jag försöket hjälpa andra eller ej, är väl inte så svårt att tareda på via sökfunktinen...
Bennyguldfot skrev:1 inlägg ? har du att annat alias du inte vågar avslöja?OJ vad ni vet mycke här på forumet.Du vet väl bäst. Lite tröttsamt att du aldrig tillför något utan ska alltid hitta tillfälle att klanka ner på andra som till skillnad från dig tar sig tid att försöka hjälpa folk med problem. Hoppas att du volvo guden (carman) är lite hjälpsammare mot dina kunder.
Personligen har jag råkar ut för många bilar där man inte ser att det rycker vatten ånga, o det bubblar inte i expantinskärlet o allt annat du rabla upp. Men du vet förståss bäst ???
sen så framgår det ju fortfarande inte om det ingår en felsökning i det här priset m.m.
jag vill veta exakt vad du får betala för, för att veta om det är ett rimligt pris. det har ju redan tillkomit ett kylarbyta, som inte var med från början !
sen kan jag håla med om att jag är tvär ibland, men det beror ju på att man undanhåller sannngen ! Sen om jag försöket hjälpa andra eller ej, är väl inte så svårt att tareda på via sökfunktinen...
Bil frågor tar vi på forumet! I lämplig tråd, inte på PM
Det måste vara något fel i huvet på mig... jag är borta från forumet i flera år, sen när man tittar in så är det endast två medlämmar som skrivit fler inlägg än jag.
Det måste vara något fel i huvet på mig... jag är borta från forumet i flera år, sen när man tittar in så är det endast två medlämmar som skrivit fler inlägg än jag.