kan ju vara bra att andvända ett lim / tape som vingen tål.
måste din vinge ha ett mjukt eller hårt lim? vilka limer färset på just din vinge?
Moderator: Moderatorer
Tach skrev:Jag tror ju inte att carman menade så, utan det bästa brukar väl vara att fråga vad återförsäljaren rekommenderar för fäst anordning osv ....ska man vara seriös så tar man mycke riktigt reda på vad dom är bäst för produkten.
CarMan skrev:Jag monterade Volvo orginalvinge på min förra V70N med PL400. satt hur bra som helst och förstörde ej heller bilen. Kan intyga att det kommer att sitta som berget, vilket jag fick erfara när jag skulle ta bort vingen efter att bilen blev total kvaddad i en krock.Tach skrev:Jag tror ju inte att carman menade så, utan det bästa brukar väl vara att fråga vad återförsäljaren rekommenderar för fäst anordning osv ....ska man vara seriös så tar man mycke riktigt reda på vad dom är bäst för produkten.
PL400 skulle jag presonligen aldrig kleta på min bil.
JimmyK skrev: Jag monterade Volvo orginalvinge på min förra V70N med PL400. satt hur bra som helst och förstörde ej heller bilen. Kan intyga att det kommer att sitta som berget, vilket jag fick erfara när jag skulle ta bort vingen efter att bilen blev total kvaddad i en krock.Varför montera med PL400 när det var en originalvinge? DÅ följer det ju med både skruv & tejp.
Tjosan! Gammal tråd med aktuellt problem[…]
Jag tror att möjligheten att dutta el är[…]
God afton, gott folk! Har enligt bilbesiktningen […]