Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Andyman2
jag har premium sound med HU-850 i min med ett slutsteg under passagerarsätet!
Användarvisningsbild
av camaro69
Andyman2 skrev: Går det att ha en subba från en 04 i en 05:a? Någon som har testat detta?
Vem vill ha en subba i bilen? :wink:
av David Eriksson
Knepigt!

Be någon kolla tillbehörskatalogen till V70, har för mig det var något runt 05 som blev annorlunda. Kan har varit vilken programvara som skulle laddas eller nått sånt, minns inte då det inte gällde våran bil. Jag lyckades få tag på väldigt hjälpsamma och kunniga folk på Volvo i Köping.
av Andyman2
Det låter som om dom är lite bättre i Köping. Här i Trollhättan så fick dom inte ens igång min sub. Killen som försökte sa at suben va trasig och undrade om han skulle beställa en ny!
När jag sedan pratade med honom och berättade att jag fick den att spela så såg han lite förvånad ut.
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Hu-603 ska ha ett slutsteg, liksom Hu-803 David Eriksson

/Kalle
av David Eriksson
~Kalle~ skrev:Hu-603 ska ha ett slutsteg, liksom Hu-803 David Eriksson

/Kalle
Ja, det är möjligt.

Det de sa till mig var precis som det stod i tillbehörskatalogen, att subben inte gick till annat än premium sound och high performance.... nått sånt, HU-603 funkade det inte till. Det känns ju väldigt underligt att det inte skulle funka till detta, men så stod det och vi fick inte fart på grejerna i våran bil.
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Konstigt eftersom HU-603 ÄR High Performace :roll: , men när faceliften kom så byttes namnen på stereoenheterna?

/Kalle
av David Eriksson
~Kalle~ skrev:Konstigt eftersom HU-603 ÄR High Performace :roll: , men när faceliften kom så byttes namnen på stereoenheterna?

/Kalle
Då var det inte High performance då, premium och något annat.
av David Eriksson
~Kalle~ skrev:Konstigt eftersom HU-603 ÄR High Performace :roll: , men när faceliften kom så byttes namnen på stereoenheterna?

/Kalle
Jasså... Vad är då Performace sound HU-603 då?? HU-603 utan slutsteg som jag sa, den funkar inte subben till om man ska göra på rätt sätt.

http://vccs.volvocars.se/accessories/ca ... efault.htm

Det är bara och läsa innantill själv.
Anliggande frambroms 740

Bromsok hållaren får skruvas bort ibla[…]

Växellådsolja

Så vad är skillnaden mellan dessa 2? Me[…]

Du får tänka på att du är en[…]

Rengör sensorer parkingshjälp

Japp, fick bytt en fram och en bak för n&arin[…]