Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av greeeken
Nä du de va nog ingen bra jämförelse me windows, då de ofta händer att efter en uppgradering att de skiter sig totalt.

Nu är ju bilar lite annorlunda. Men när nått funkar bra o man är nöjd varför ändra nått?
Å andra sidan så kanske det förbättrar en hel del.
Det är ju upp til lvar o en
Användarvisningsbild
av eiskall
ank9 skrev:Jag gjorde total uppgradering av CAN-nätet i mars på min 03:a. Tycker motorstyrningen känns mycket bättre och jämnare.
Det negativa jag kommit på är att autodown-funktionen på elhissen försvann. Skall det bli så?
Försvann autoup/down på både förarsidan och passagerarsidan? Om det bara försvann på passagerarsidan så gjorde man tydligen så eftersom någon (tjock) amerikan lyckad klämma sig i den.
av ank9
eiskall skrev:Försvann autoup/down på både förarsidan och passagerarsidan? Om det bara försvann på passagerarsidan så gjorde man tydligen så eftersom någon (tjock) amerikan lyckad klämma sig i den.
Har inte tänkt på om den funktionen fanns på passagerarsidan tidigare. Jag märkte i detta fallet att den inte funkade på förarsidan...

Har fått tag i en stötfångare bak[…]

Hej! Funderar på att skaffa en ny sats till […]

Nordic Plus vs Ultra

Torkarblad med integrerad spolning får du i […]

Problem med värmen på 740

Problemet löst. Verkstaden missade att juster[…]