Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av NCR
Lapaol skrev:Ja ni... *ler* ...brukar faktiskt använda TV'n ganska ofta...framför allt när jag kör...jo jag vet att man inte får men jag gör det inte heller...är det sport på TV'n har jag på ljudet och hinner snabbt stanna och se reprisen...håller mig dock borta från motorvägarna under sportsändningar *S* ...när man är inne och handlar sitter barnen och tittar för att hålla sig lugna...tycker det är ganska larvigt att diskutera om TV'n är onödig eller inte...jag har den, använder den och trivs med den...sedan har man ju inte plats med en 50" i bilen tyvärr...kanske dock om man monterar den i taket och fäller sätet... *S*

Tack ni som tipsat om boxarna!
Hänger du mycket på föräldranätet eller?

Här kör vi med smilyes nämligen. :D
av Walle
NCR skrev:
Lapaol skrev:Ja ni... *ler* ...brukar faktiskt använda TV'n ganska ofta...framför allt när jag kör...jo jag vet att man inte får men jag gör det inte heller...är det sport på TV'n har jag på ljudet och hinner snabbt stanna och se reprisen...håller mig dock borta från motorvägarna under sportsändningar *S* ...när man är inne och handlar sitter barnen och tittar för att hålla sig lugna...tycker det är ganska larvigt att diskutera om TV'n är onödig eller inte...jag har den, använder den och trivs med den...sedan har man ju inte plats med en 50" i bilen tyvärr...kanske dock om man monterar den i taket och fäller sätet... *S*

Tack ni som tipsat om boxarna!
Hänger du mycket på föräldranätet eller?

Här kör vi med smilyes nämligen. :D
Haha... :D
av Lapaol
Tror NCR är lite avundsjuk för att han inte skaffade TV till sin bil :D själv tycker jag att det är värt varenda krona då jag kan se OS, VM och andra evenemang när jag är ute på vägarna. Tycker vi stänger den här diskussionen då den börjar tappa väggreppet från ämnet. :P såg inte att det fanns en aktiveringsknapp för smileys. :oops: Fast tycker iofs att smileys är som rödljus, bara för kärringar :D :D :D :D
av NCR
Lapaol skrev:Tror NCR är lite avundsjuk för att han inte skaffade TV till sin bil :D själv tycker jag att det är värt varenda krona då jag kan se OS, VM och andra evenemang när jag är ute på vägarna. Tycker vi stänger den här diskussionen då den börjar tappa väggreppet från ämnet. :P såg inte att det fanns en aktiveringsknapp för smileys. :oops: Fast tycker iofs att smileys är som rödljus, bara för kärringar :D :D :D :D
Hahaha... :D

Klart man hade helst velat ha en XC70 D5 med RTI och hela fadderittan. Nu blir det en eftermontering av DVD för baksätet nästa sommar istället.

Det där med smileys...tja...du HÄNGER för mycket på föräldranätet med andra ord... :lol: :wink:
Användarvisningsbild
av Volvo S60-01(05)
Lapaol skrev:Tror NCR är lite avundsjuk för att han inte skaffade TV till sin bil :D själv tycker jag att det är värt varenda krona då jag kan se OS, VM och andra evenemang när jag är ute på vägarna. Tycker vi stänger den här diskussionen då den börjar tappa väggreppet från ämnet. :P såg inte att det fanns en aktiveringsknapp för smileys. :oops: Fast tycker iofs att smileys är som rödljus, bara för kärringar :D :D :D :D
Vaför inte göra som alla andra sportfreaks. Sjukskriv dig och håll dig hemma istället när det är sport på tv . :evil:

Du bör nog låsa vevaxel och kamaxlar in[…]

What the Fffff. Thanks you Guys, I really apprecia[…]

Trasig Renault Scenic

Och, Renaulten går bra. […]

Volvo 740-87 problem vid start B230e

Hej helt ny här och stött på probl[…]