- mån 11 feb 2008, 17:22
Inte jag heller, jag måste nog göra ett återbesök och prata direkt med mecken i.s.
Moderator: Moderatorer
CANBus skrev:är den eftermonterad? vilket boxnummer har du?Efternonterad? Nä, bilen e svensksåld så den satt nog där från början. Boxnummer har jag ingen aning om, inget man direkt lägger på minnet om man inte som du jobbar med sånt. Hur kan cirkpumpen gå åt fel håll? finns det olika? isf måste både den gamla och den nya jag monterade vara så. Men ok. den har ju inte funkat ordentligt så länge jag haft bilen
låter som cirkpumpen går åt fel håll!..hmmm....
olson skrev:Nu är problemet löst. Jag köpte en beg från en 02:a för 2000:- på skroten, monterade på min gamla styrenhet och satte dit i bilen. Funkar kalasbra nu. :Dja, hade du talat om det tidigare att du skulle köpa,så hade du fått köpa en likadan av mig för 600 kr med frakt inräknad
CANBus skrev:En komplett fungerande värmare för 600:- :shock: ??olson skrev:Nu är problemet löst. Jag köpte en beg från en 02:a för 2000:- på skroten, monterade på min gamla styrenhet och satte dit i bilen. Funkar kalasbra nu. :Dja, hade du talat om det tidigare att du skulle köpa,så hade du fått köpa en likadan av mig för 600 kr med frakt inräknad
Sysslar med sådant vet du! :???: