Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av CANBus
är den eftermonterad? vilket boxnummer har du?
låter som cirkpumpen går åt fel håll!..hmmm....
av olson
CANBus skrev:är den eftermonterad? vilket boxnummer har du?
låter som cirkpumpen går åt fel håll!..hmmm....
Efternonterad? Nä, bilen e svensksåld så den satt nog där från början. Boxnummer har jag ingen aning om, inget man direkt lägger på minnet om man inte som du jobbar med sånt. Hur kan cirkpumpen gå åt fel håll? finns det olika? isf måste både den gamla och den nya jag monterade vara så. Men ok. den har ju inte funkat ordentligt så länge jag haft bilen
av CANBus
Nä, men jag hade kunnat köra boxen virtuellt om jag visste vilket boxnummer du hade, på 04:an finns det runt 4 olika till dieseln.
det finns ganska många olika cirkpumpar ja!
av olson
Nu är problemet löst. Jag köpte en beg från en 02:a för 2000:- på skroten, monterade på min gamla styrenhet och satte dit i bilen. Funkar kalasbra nu. :D
av CANBus
olson skrev:Nu är problemet löst. Jag köpte en beg från en 02:a för 2000:- på skroten, monterade på min gamla styrenhet och satte dit i bilen. Funkar kalasbra nu. :D
ja, hade du talat om det tidigare att du skulle köpa,så hade du fått köpa en likadan av mig för 600 kr med frakt inräknad
Sysslar med sådant vet du! :???:
av olson
CANBus skrev:
olson skrev:Nu är problemet löst. Jag köpte en beg från en 02:a för 2000:- på skroten, monterade på min gamla styrenhet och satte dit i bilen. Funkar kalasbra nu. :D
ja, hade du talat om det tidigare att du skulle köpa,så hade du fått köpa en likadan av mig för 600 kr med frakt inräknad
Sysslar med sådant vet du! :???:
En komplett fungerande värmare för 600:- :shock: ??
av CANBus
ja, du skulle ju inte ha boxen! :roll:
Låscylinder

Nycklarna som jag har går till tändning[…]

Bensinpump till B27A 1978?

Min erfarenhet av Volvo är att man ibland h[…]

ljudet av ett dött batteri?

Stämmer att det var så jag gjorde. Me[…]

Jordpunkt V70-12

Det var bilens manual jag menade. Se bild. Den har[…]