Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Nexus
Det blev snyggt. Tycker inte det är så mycket lågprofil utan ser helt normalt ut :D Till skillnad mot de ballongdäck som sitter på orginal :(
Användarvisningsbild
av camaro69
Riktiga mexarrims.

Thor Modéen sjöng i en film: "Jag är en mexikanare......"
Det är bara att kroma armbågen och sjunga med. :wink:
av TomZaj
Blev ju riktigt snyggt, undrar vart jag fick ifrån att du skulle ha 235/40 19" ? för det tror jag inte på :wink:
av Bruna_Fisken
TomZaj du hade igentligen rätt då den rätta dimensionen skulle vara 235/40 19 inligt tabellerna.
Men den dimensionen är svår att få tag i och det skulle bli snor dyrt.
Användarvisningsbild
av samcan
Bruna_Fisken skrev:Efter lite knöl och så har jag lyckats ta två bilder.
Kanske inte de bästa eftersom jag vart av med kameran förra veckan och har inte köpt någon ny.
Så det är bilder med mobilkarmera.
Kommer att lägga upp nya fräscha bilder senare.

Hoppas det är någon som ändrar åsikt om att Cross inte ska ha feta fälgar. :?:

Jag är kalas nöjd och tycker bilen vart dyng fet och helt fantastisk att köra då det inte är stötigt och tar inte i när jag svänger fullt. :twisted:

Tyck till, då det allt tid kul att höra både ris och ros.
http://www.garaget.org/?car=65848

Ser mycket fint ut, men tekniskt sett borde det gå att klämma in större ?, 22" vore fint :) aawww nu ska jag gå o drömma litte.
Användarvisningsbild
av Loner
Jag går mot strömmen, jag gillar inte det jag ser på bilderna.
Förhoppninsgvis ser det bättre ut i verkligheten.

Men huvudsaken är att DU gillar det!

/L
Senast redigerad av 1 Loner, redigerad totalt 0 gånger.
av CANBus
det där fälgarna passade inte alls på bilen tycker jag..tyvärr inte min smak alls..inget jag skulle montera iaf.
Användarvisningsbild
av Ericsson
Smaken är ju som baken och vissa säger att har man inget positivt att säga ska man hålla tyst. Nåja ägaren gillar ju det. Jag tycker det ser ut som det finns en cykel någonstans som saknar sina hjul...

Vidrigt blir det när riktigt grovsiga bilar typ Hummer kommer med +20" eltejpshjul, lite som att sätta mudders på en ferrari eller nåt.

Iofs så gillar jag ju inte byxor som hänger ned så att arslet syns heller så jag är ju typ gammal.
Användarvisningsbild
av eiskall
Den profilen får mig direkt att vilja ha sänkning, vilket ju inte är så passande på en XC70. Lite moment 22, med andra ord.
Användarvisningsbild
av enpc
hej

Jag vill inte verka näsvis men försvinner inte det mesta av tanken och funktion med en XC om man sätter 19" fälgar på den?. Måste ju se lite roligt ut med en XC som parerar för varenda liten ojämnhet i vägen.
installera dragkrok

De delar som du behöver för att montera […]

Kan inte låsa upp dragkroken

Tack för den. Jag hade fel -- det går a[…]

Läste ett test at Zeekr 7X i Teknikens vä[…]

Jag har SIM-kort i bilen mest för att då[…]