rikkarden skrev:grammse skrev:
Varför svarar du överhuvud taget om du inte tål lite munhugg :roll:
Koppla bort signalen och det är risk man sedan glömmer bältet. vi ser till allas säkerhet :) vol:-)
Har jag skrivit att jag inte tål "munhugg", visserligen förstör jag tråden än mer genom att skriva detta inlägg. Men det var mer en fråga åt er som "tar över" tråden och börjar diskutera om det är rätt eller fel, varför ni inte skapar en egen tråd om detta i stället för att som jag ser det förstöra en tråd där en person ber om hjälp. Hade han velat ha åsikter om hur till vida det är rätt eller fel hade han väl frågat om dem?
Tråkigt att trådar förstörs och trådskaparens huvudsakliga fråga ej blir besvarad. men nu ska jag vara tyst, för nu har jag ju själv bidragit till att den förstörts. :???:
Genom att diskutera lite runt frågan kan man få reda på mer om problemet som trådskaparen står inför, samt att man kanske kan hitta alternativa frågeställningar. Ta t.ex. Bosse bildoktorn när någon ringer in och förklarar sitt problem. Han har aldrig svarat direkt på frågan utan ställt motfrågor för att få mer information om problemet. Forumet är ju till för att hjälpa varandra, och själv är jag urusel på att uttrycka frågor på rätt sätt så att man får exakt rätt svar direkt. Vi är ju många på forumet som har olika synvinklar på frågorna, och det är det som är det starka med ett forum.
Nej, vi ska inte "trycka bort" motfrågor / förslag / upplägg till trådskaparen, utan vi ska skapa en diskussion.
Det var lite OT, men kändes som det behövdes. I övrigt har ju någon svarat på problemet - det går tydligen att programemra bort på en volvoverkstad, alltså behöver vi ju inte fler inlägg i denna tråden, eller...?