Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av OC-RA
Eftersom jag själv är lite allergisk mot allt orginal som går att välja till så tycker jag du valde helt rätt.
Men det som betyder något är att du är nöjd, jag tycker personligen det är dålig fantasi att sätta på tex Nebula eller någon annan orginalfälg när det finns så mycket att välja på.
av NCR
Min fru skulle säga "skall vi lägga pengarna på en semester eller på fyra fälgar till bilen som redan har bra 15"?"

Då jag är över 30 får logiken råda...det är ju bara en volvo menar jag och det blir ju inte en käft imponerad av att man har. :)
Användarvisningsbild
av Bosa
NCR skrev:Min fru skulle säga "skall vi lägga pengarna på en semester eller på fyra fälgar till bilen som redan har bra 15"?"

Då jag är över 30 får logiken råda...det är ju bara en volvo menar jag och det blir ju inte en käft imponerad av att man har. :)
Är också över 30 och la pengarna på tvättmaskin och dammsugare istället för fälgar när jag fick skattepengarna. Hatar logik för tillfället och nästa gång blir det fälgar om jag så ska behöva bo i bilen. :D
av dubbdäck
Jag är 34år och la pengarna på fälgar.
Men är lite nyfiken på vad en Tvättmasin är.
Kan någon förklara ? Är det någon form an kompressor?
Vad kostar en sån och hur mycket effekt ger den?
av NCR
dubbdäck skrev:Jag är 34år och la pengarna på fälgar.
Men är lite nyfiken på vad en Tvättmasin är.
Kan någon förklara ? Är det någon form an kompressor?
Vad kostar en sån och hur mycket effekt ger den?
Du får fråga din ex-fru, hon vet nog. :lol:
av OC-RA
Om man ska använda er logik så skulle jag som är 47 år då bara lalla runt med barnbarnet i kärran då.
Fy faan vilken tråkig framtid.
Nä det är tur då att man har mer pengar än förstånd. :lol:
Ojämn gång.

Min XC70 1 -99/00 rullar ojämnt på tom[…]

1 felkod kommer upp! Inget mer. Det har testats s&[…]

Handbromsen tar bra men man behöver dra spake[…]

Hur och varför vill du dela. Internet fr&arin[…]