- tor 08 mar 2007, 09:08
V70N 2,5t 05:a powerd by MTE steg2 265Hp 440Nm Om Man ska "TRIMMA" en "VOLVOTURBO" kan jag rekomendera "MTE/TME"
Jag hadde en ganska rolig diskution med greeken här på forumet om öppet filter den blev inte så jätte lång.Vi hadde olika åsikter om öppet filter....Jag provade öppet filter på min gamla v70n 2,4T 01:a jag kom ca 800 mil sen pajade min lmm sen kan jag ju inte garantera att det var det öppna filtret som gjorde att lmm
pajade.
Men en ny lmm kostade mig 3000:-
Nu har jag en 2,5T 05:a med sportfilter i org burk + att jag har borrat hål med en hålborr så det låtre lite mer än vanligt. Närmare öppet filter än så blir det inte på denna bil.
Detta är min personliga erfarenhet inte någon kompis som har hört det från någon annan kompis.
pajade.
Men en ny lmm kostade mig 3000:-
Nu har jag en 2,5T 05:a med sportfilter i org burk + att jag har borrat hål med en hålborr så det låtre lite mer än vanligt. Närmare öppet filter än så blir det inte på denna bil.
Detta är min personliga erfarenhet inte någon kompis som har hört det från någon annan kompis.
V70N 2,5t 05:a powerd by MTE steg2 265Hp 440Nm Om Man ska "TRIMMA" en "VOLVOTURBO" kan jag rekomendera "MTE/TME"