Kanske volvoverkstaden också gjort de samma??

/Henrik
Moderator: Moderatorer
_Rick_ skrev:carman: hehe. iofs :) men man kanske får använda en stor torrboll ;)har man brukat bilen med klomatanlägningen i läga AUTO så har man inten "sesångs fukt"
Men självklart har du rätt. Om batteriet laddar ur sig så hjälper det att ladda batteriet i tid och otid. Man får fixa felet som gör att batteriet laddar ur sig.
Men om det bara är 'säsongens fukt' som gör att bilen är 'sur' så får man torka ur den. Inte om man har läckage eller dyl
Ampy skrev:Ja grabbar jag va nysst ti garage där står den satans bilen varmgarage, jag har lyfft upp och kollat unnder mattorna och det är inte fuktigt ens men det blir ju bra om man har fullt ös på flektarna på vindrutan men bakruter blir hellt immiga och det blir som bastu vatten på sidobak rutorna finns det någon sätt att drännera bakdelen utav bilen eller är det bara fram.jag lyfte upp mattorna. Inebär detta att du har demonterat baksätet & tröskel listerna? för det är ända sättet att kuna lyfta på mattan litegran. ska den lyftas helt måste även framstolarna lossas.
Ampy skrev:tack men det va inte länge sedan jag tog upp säterna bak och matorna istalerade volvos I-Pod. Jag ska kolla imorgon dem första förslagen och se om det är täppt fan blir så trött.ska jag tolka detta som att du inte tittat under mattorna, trots at du skrev det?