- tor 04 jan 2007, 18:20
Ha ha det är rätt kul av en del av er som svarar ;). Läser ni inte inläggen innan ni svarar? En föreslår att jag skall titta på bilpriser.se när jag i det FÖRSTA inlägget att jag inte litar/tycker deras värderingar är rimliga. Och nu då: Sälj den för 185k när jag i ett tidigare inlägg säger att jag får 200k för den i INBYTE.
Sorry, men vopre ju rätt trevlig om man läser inläggen inann man postar, eller är jag ute och cyklar?
Tack för alla inputs iaf. Sälja den för 185k är ett rent skämt, jag kommer nog att slänga ut den på Blocket för 225k får jag sedan det är allt frid och fröjd. Om inte, så tar min V9olvohandlare den för 200k när jag hämtar min nya bil :).
Sorry, men vopre ju rätt trevlig om man läser inläggen inann man postar, eller är jag ute och cyklar?
Tack för alla inputs iaf. Sälja den för 185k är ett rent skämt, jag kommer nog att slänga ut den på Blocket för 225k får jag sedan det är allt frid och fröjd. Om inte, så tar min V9olvohandlare den för 200k när jag hämtar min nya bil :).
Volvo XC90 MY17 - 7-sits, R-Design, D5. Onyx Svart metallic, Panomaraglastak, B&W-stereo, Ventilerat Nappaskinn, teknikpkt pro och loungepaket.