Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av andersuw
volvoälskaren skrev:
andersuw skrev:
volvoälskaren skrev:Så vad kan det mer kan vara som ställer till detta? gasspjäll är helt åt skogen som ställer till allt?
Har tyvärr inget riktigt bra tips. Det är lite mystiskt eftersom de två koder du har kvar båda säger att det borde finnas en annan kod som berättar vad det egentligen handlar om. Har du provat att läsa felkoder igen?
Det kommer fram några felkoder efter jag startat om bilen och låter den gå någon minut. men dom försvinner vid raderingen och endast har kvar 903C & 904D

Men pillade på LMM och bytte den så gick den som den skulle, så nu har man testat och köra bara en kort kort sträcka inga problem och ska testa köra en längre sträcka senare och se om det håller sig eller om något kommer fram.
OK. Hoppas det därmed är löst. Om inte, rapportera de felkoder vid sidan 903C och 904D som tenderar att återkomma när motorn fått gå någon minut.
Carplay Trådlös adapter

v @XRay89 , Blev ingen tull sist jag beställd[…]

LED ramp och XBB dongle

Nu har min bil varit in till Innoware Development […]

Stefans 968

Rear wiper delete, allt går att sätta t[…]

Och kanske framförallt.. Jag lyckas inte hitt[…]