Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

ThunderAce skrev:
Arnold skrev:Den där högtalaren är fortfarande en gåta.
lägger upp bilden som du skickade, detta är ingen vanlig summer, högtalare till nåt som de har monterat
i efterhand på bilden, definitivt inte original,

backvarnare som inte är original, har du sånna?
prova följ kabel som sagt och se vart den tar vägen

Hur lyckades du lägga upp fotot? Snyggt gjort. Det är en Classic Momentum så backvarnarna är original. Men jag ska följa kabeln när jag får möjlighet. Antar att man måste ta loss handskfacket för att man ska sen något.
Arnold skrev:
ThunderAce skrev:
Arnold skrev:Den där högtalaren är fortfarande en gåta.
lägger upp bilden som du skickade, detta är ingen vanlig summer, högtalare till nåt som de har monterat
i efterhand på bilden, definitivt inte original,

backvarnare som inte är original, har du sånna?
prova följ kabel som sagt och se vart den tar vägen

Hur lyckades du lägga upp fotot? Snyggt gjort. Det är en Classic Momentum så backvarnarna är original. Men jag ska följa kabeln när jag får möjlighet. Antar att man måste ta loss handskfacket för att man ska sen något.
En yrkeshemlighet att lägga upp bilder här på forumet, nä den varnade bara att bilden var för stor så minskade den lite bara.

Kabeln från högtalaren fösvinner åt höger i bild så kolla under handsfacket och bakom mattan på högersida golv om du kan hitta den

Mmm, börjar bli dags att beställa nya. F[…]

Kablar till tändspol

Får man såna nånstans?

Byta drivrem V90 D4 AWD 2017

Tack för svar! Något special verktyg? N[…]

Kupefläkt vandrar V70 2013

V70 d4 AWD my13 Kupefläkten har på sis[…]