Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av gälleryd
Hej Wissel, bilan kom till mig med ca 15-17 fell, der har väret plukket sikringer ytt, imens der har väret batteri ström på bla, den vista fell på pedallslägesgivere, luftkvalitetssencor, fartholdere, fell på ventre bagdör(mickrobrytere) osv, jeg tror ätt der är byttat mange grejar, och ikke släkket for fell efterått, och kort tid indan er der blevet byttat splines och haldex på garanti hos Volvo i malmö, jag släkkede fellene och vi körte en lang tur efterått i bilan, fellsökte så igen, och der var 1 kvar, ccm0040(luftkvalitetssencor), jag har gjort vad jag kunne göre just nu och her, och dett er påsk osv, så den snelle mann kan komme hem til malmö, och så må vi se vad der så händer, jag har bare en ppc (bsr), men den gjore jobbet, intill vidre...
dett kan väre att problemet är löst, eller inta löst, jag vett ikke just nu, jag gjore vad jag kunne, for att hälpe en jagrullar i nöd.
mvh janne (dansken i småland) :D

Till TS,vad läser du av bilen med för l&[…]

Har du kollat att det inte är blött unde[…]

@kievY , Vankas plusgrader här i veckan :-)[…]

Skojsigt Några tillbehör som skall p&a[…]