Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av McDonald
Rogge-Johansson skrev:
??????????mjukvaruproblem???? tveksamt.
jamen.... vi pratar om olika saker, du om hur man fastställer drivningsproblem, jag... berättar bara av efarenhet av goda bekanta.
(bilens mjukvaro problem inte verkstans dvs :???: )
Den ena polarn fick inte upp båten och den andra fastnade med husvagnen på gräsmattan bakom huset, bägge fixade både båt och husvagn efter verkstadsbesök.
Och allt dom gjorde var att uppdatera elektroniken i verkstan.
Dom behövde aldrig testa fyrhjulsdrivningen eller nåt sånt med nån avancerad teknik utan verkstan gick på deras ord och fixade det.

M
Användarvisningsbild
av Rogge-Johansson
McDonald skrev:
Rogge-Johansson skrev:
??????????mjukvaruproblem???? tveksamt.
jamen.... vi pratar om olika saker, du om hur man fastställer drivningsproblem, jag... berättar bara av efarenhet av goda bekanta.
(bilens mjukvaro problem inte verkstans dvs :???: )
Den ena polarn fick inte upp båten och den andra fastnade med husvagnen på gräsmattan bakom huset, bägge fixade både båt och husvagn efter verkstadsbesök.
Och allt dom gjorde var att uppdatera elektroniken i verkstan.
Dom behövde aldrig testa fyrhjulsdrivningen eller nåt sånt med nån avancerad teknik utan verkstan gick på deras ord och fixade det.

M

ok :)
av Frigge
Har aldrig varit med om att problem med Haldex lösts med mjukvara.
Däremot har det hänt att hylsan mellan låda och vinkelväxel ger upp.
Pumpen i Haldexen kan oxå sluta fungera med utebliven funktion som följd. Eller så är det bara säkringen till systemet,sitter i REM.

Jäklar vad plastigt kinesisk den ser ut/k&aum[…]

Hehe, fler än jag som lagt märke till de[…]

Jag har 6 filer och 2 mappar i roten på USB[…]

Koppla ur högtalarna a bak så.slippet d[…]