Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av frippe87
Hej.

Jag monterade elinfällbara backspeglar, dom jag köpte hade minnes funktion. Jag har ej elstol eller dylikt. Men nu när Volvo laddade in mjukvaran så laddade dom in utan minnesfunktion, markbelysningen började fungera, men infällning fungerar ej. Är detta pga fel mjukvara? Är mjukvaran endast anpassad efter backspeglar med eller utan minne? Eller fungerar inte minnes backspeglar utan elstol?
Användarvisningsbild
av greeeken
frippe87 skrev:Hej.

Jag monterade elinfällbara backspeglar, dom jag köpte hade minnes funktion. Jag har ej elstol eller dylikt. Men nu när Volvo laddade in mjukvaran så laddade dom in utan minnesfunktion, markbelysningen började fungera, men infällning fungerar ej. Är detta pga fel mjukvara? Är mjukvaran endast anpassad efter backspeglar med eller utan minne? Eller fungerar inte minnes backspeglar utan elstol?
Jo det ska fungera på bilar utan minne i stolarna
av frippe87
Okej, då har jag fått fel mjukvara med andra ord?

Dom fungerar ju inte med ena mjukvaran iallafall. Och att båda är trasiga känns osannolikt.

Motorn slut / dålig oljepump / tät olje[…]

Sommartider HEJ, HEJ

Vi har fått riktig vinter även här[…]

XC60 MY27

Förmodligen Eu som lagt ribban med sina milj&[…]

Volvo 744 GL årsmodell 1990

Vanligr fel på våra bilar, finns en sn[…]