Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av greeeken
Brainded skrev:nj22ah och greeken, inget av de saabforum som jag brukar titta in på har den uppdelning som ni säger utan snarare ännu mer ihoppackat än här. Vart hittar jag det forumet?

/A
Har aldrig varit inne i ett Saab forum, lär aldrig göra det heller, tog bara exempel åp nån som skrev det.
Tycker detta forum är bra som det är , när bilarna nu är så lika varandra
av matand12
Bara fördelar med gemensamt forum för så här snarlika bilar tycker jag,
Användarvisningsbild
av elmuppo
Jag vill ha en forumsdel, för alla riktiga män som kör T6, med bensinvärmare och Digitaljukebox. Så jag kan slippa den vanliga pöbeln!

Just det, och det ska vara styrt efter färg på bilen oxå.
av Moody
Tycker det fungerar ganska bra med en forumavdelning per plattform, det mesta är ju trots allt gemensamt mellan modellerna.

Är ju en del diskussion kring nya V70, så det börjar bli läge att lägga till den till Y28-avdelningen (så heter den väl?). Samma som S80 (07-) alltså.
av nj22ah
greeeken skrev:
Brainded skrev:nj22ah och greeken, inget av de saabforum som jag brukar titta in på har den uppdelning som ni säger utan snarare ännu mer ihoppackat än här. Vart hittar jag det forumet?

/A
Har aldrig varit inne i ett Saab forum, lär aldrig göra det heller, tog bara exempel åp nån som skrev det.
Tycker detta forum är bra som det är , när bilarna nu är så lika varandra
Hallå där alla glada...

Ang saaben...mitt fel, forumet är alltså ett helt eget, en helt egen hemsida, 900klubben heter den.

Tillbaka till det här forumet:
Jag är nöjd med dagens upplägg, all heder åt skaparna av sidan. Men som sagt, det var ett förslag!

Men jag är en frekvent besökare av det här forumet sen jag blev medlem här för nån vecka sen och tycker om det!

Tack för alla sköna och roliga svar

Jag köpt hem Mcase-säkringar för […]

Volvo 945 STARTAR EJ

Startspärren klipper väl bara soppan? S&[…]

Okej, men du har inte provat att byta katalysator?[…]

Så var det dax igen.... https://www.di.se/n[…]