Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av ER
milktrucker skrev:ne nästans samtliga bilköpare struntar i vad det är för utrustning i bilen. Det viktiga är att bilen fungerar och är hel.
Vilket tyvärr även orsakar fulxenonriddare.
av LaRy
Har vi inte hamnat väldigt långt från originalfrågan, kan jag byta glas på strålkastaren för att glaset är grumligt. Nu har det blivit Xenon och gamla bilars ljus som diskuteras och vad man tittar på när man köper bil.
Användarvisningsbild
av Perc
Som tur är halogenstrålkastare inte särskilt dyra så det är bara att smacka på nya. ;)
av basberoende
Hade varit intressant att veta vart i landet TS finns. Vet ett ställe där man kan köpa lyktor till bra pris. Köpte nya Valeo xenon förra året till min v70N för under halva priset på Volvo.
av Ghorille
Ghorille skrev:Jag har just köpt en V70-05.Högra strålkastarglaset,el.plasten är jäv.grumligt.Är det svårt att byta detta?
Det är halogen!
av basberoende
Ghorille skrev:
Ghorille skrev:Jag har just köpt en V70-05.Högra strålkastarglaset,el.plasten är jäv.grumligt.Är det svårt att byta detta?
Det är halogen!
Bättre att byta hela lyktan då.
Strålkastarspolare och polvändning

Jag ånyo. Kikade på detta en gå[…]

En disel. Nu var ju inte frågan om hur jag s[…]

Kostnad för halvljus?

Jag anser det är helt ok pris, speciellt inkl[…]

Hej, Ber ödmjukast om råd kring servic[…]