Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Flebbe - Är det en jubileumsmodell har du 75-årsmärket på framdörrarna.

Jag tackar för hjälpen angående prissättning. Nu ska jag bara bestämma mig också...
Jag va in till min volvo verkstad i fredags för skadebesiktning.
Sätesvärmaren i förarstolen hade fått för sig att bränna hål i sätet o diverse rökutveckling. Han som kolla skadan sa att det kunde bli lite svårt att hitta ett matchande säte då bilen har en speciell färg på tyget eftersom det är en jubileumsmodell.. hmm jag blir förvirrad här... har varken lackade lister eller 75års märket...
Flebbe skrev:Jag va in till min volvo verkstad i fredags för skadebesiktning.
Sätesvärmaren i förarstolen hade fått för sig att bränna hål i sätet o diverse rökutveckling. Han som kolla skadan sa att det kunde bli lite svårt att hitta ett matchande säte då bilen har en speciell färg på tyget eftersom det är en jubileumsmodell.. hmm jag blir förvirrad här... har varken lackade lister eller 75års märket...
Har det brunnit så kolla med Försäkringsbolaget om du har minst Halvförsäkring !
Flebbe skrev:Har helförsäkring.. skadan går på brandförsäkringen, 1200 i självrisk. Skadeverkstan skulle räkna lite på det o sen prata med volvia..
Hälsa Peter på Skobes Flen från mig. :P
Byta ac rem på Volvo 940

Detta kanske hjälper dig: https://www.jagrull[…]

Serviceintervall Volvo v60 2013

Hej, Är det någon med tillgång[…]

Byta drivrem V90 D4 AWD 2017

Behöver byta drivremmen på min v90. Ant[…]

Volvo xc70 2011 svårstartad

Ok! Men tar inte batteriet stryk av det? Men jag s[…]