Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Luthor
Här händer det grejor när man är borta en sväng... ;) Blev riktigt optimistisk när jag började läsa svaren, men sen kom MartinS och CANBus och förstörde allting... :twisted: ;) Då blir det till att köpa ett par från Volvo eller Mekonomen (hade ett par Bosch för ca 550 kr), tack för alla svar...
av CANBus
Volvo Original kostar 480 kr satsen(lokala avikelser kan förekomma)
Användarvisningsbild
av deska
CANBus skrev:Volvo Original kostar 480 kr satsen(lokala avikelser kan förekomma)
Duuuude :)

fast om man ändå ska fläska på testa valeo för 230-260:- st dom e riktigt bra. :)
av Luthor
CANBus skrev:Volvo Original kostar 480 kr satsen(lokala avikelser kan förekomma)
Ok, vi får se vad plånboken säger imorgon... ;)
av Dykaren
Ok men jag som har en D5:a -03 kan ju ha dessa? Det är alltså om man har en bil som redan har flatblade det inte går eller?
av Luthor
Dykaren skrev:Ok men jag som har en D5:a -03 kan ju ha dessa? Det är alltså om man har en bil som redan har flatblade det inte går eller?
Det är så jag har tolkat svaren i denna tråd, borde passa rakt av på din bil...
av Matte-sthlm
Kanon

Brände ut till Biltema och tjackade ett 24 och 21 tums blad till min MY04. Bytte blad på parkeringen. Klart mycket bättre än dom gamla och dom var ändå inte slut. Rekommenderas starkt

198 pix kostade det

/M
av Dykaren
Matte-sthlm skrev:Kanon

Brände ut till Biltema och tjackade ett 24 och 21 tums blad till min MY04. Bytte blad på parkeringen. Klart mycket bättre än dom gamla och dom var ändå inte slut. Rekommenderas starkt

198 pix kostade det

/M
Göttmos :D

Jag gjorde en liten jämförelse av begagn[…]

, så jag kan dra 300 kg mer jämfö[…]

Jag hade detta meddelandet på min 2014 V70 t[…]

Så här i efterhand hade jag aldrig k&ou[…]