Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Nexus och Gotlandsbästa: "upptäcks bara av någon med ett öga tränat på s.k "window shopping", det krävs flera års trånande och ekonomiska motsättningar för att nå min nivå av tränade ögon. " Skämtade :p Men jag förstår er, jag har en tendens att underlåta markera skriven ironi.

Det är självklart samma bil och ny text som ni skriver (ändock samma telefonnummer trots att blocket mig veterligen säljer en tjänst för att ge tillfälliga nummer). För ni trodde väl ändå inte att det faktiskt var olika bilar som råkade ha samma motor, fälgar, färg, årsmodell osv? ;)
Dem fyra sista i telenumret är andra. Men han har säkert köpt kontantkortet på samma "turkkiosk" Kom bara upp denna blocket annons när man söder det senaste numret. Tycker det oxå är en varning!
Om en smart person googlar regnumret så kommer denna tråden upp. :lol:
Konstigt att den ligger kvar trots att jag bad om regnr så jag kunde beställa carfax. ?:-/
Gotlandsbästa skrev:Om en smart person googlar regnumret så kommer denna tråden upp. :lol:
Konstigt att den ligger kvar trots att jag bad om regnr så jag kunde beställa carfax. ?:-/
Är det någon som provat googla regnumret då? ;)

Om du vill luras lite med honom är det nog bättre att börja smått. Förmodligen är säljaren nog lika medveten om mätarställningen som du är, varför han, liksom du, förstår att du inte *egentligen* är ute efter bilen, alt. att h*n bara väntar på en säljare som inte frågar om regnummer.

Kontakta honom igen och fråga om bilen har stora stereon eller farthållare eller något som han lättare nappar på. gärna någon lite historia som gör att du måste skynda dig att få tag på en ny bil så får du nog svar.
Urkopplad kabel/rör?

Har inte V50 kolkanister och EVAP-ventil monterade[…]

Fel av mig, finns ingen bränsletrycksregulato[…]

Köpråd S60

Hej, Det börjar bli dags att byta andra bil[…]

Annars finns reservdel att köpa: https://yo[…]