Moderator: Moderatorer
S60AWD2.5T skrev:nej den ska ju hamna på rutan...............sorryJag skall försöka behärska mig... :shock: :???: :shock:
Hoppas du är cool i morgon nu och inte stissar upp dig och kommer stammande fram till disken högröd i ansiktet och infarkten på gång.
Luthor skrev:Kan ju meddela att jag var nere på Rejmes idag och påtalade det hela och de skulle skicka hem en ny servicebok med stämpeln på rätt ställe inom någon vecka (jag frågade bara om det var möjligt att få en ny och det var absolut inga problem).Så bra att det löste sig för dig
Angående spolarvätskan så fick jag förklaringen att de har ett system i taket där de fyller på vid varje arbetsstation, och att serviceteknikern måste stryka det manuellt i datorn om det ej fylls på någon spolarvätska. Jag blev även erbjuden en flaska med spolarvätska från butiken som kompensation men tackade faktiskt nej, detta då han jag pratade med var så tillmötesgående och trevlig.
Måste ge en eloge till Rejmes för deras hjälpsamhet och "inga problem attityd" som jag fick uppleva personligen idag, nu har de en nöjd kund som kommer att serva bilen där igen nästa gång... :D