- mån 30 sep 2013, 09:34
Som nybliven 24000 milad S80 2.4 sug så upplever jag bilen som lite trist när det svänger, jag är van vid betydligt trevligare egenskaper men inser att detta är en annan typ av bil. Finns det grövre originalkrängare att montera på bilen tro? Kanske turbons är grövre? Jag är inte beredd att lägga upp tusenlappar på en krängare men kan man hitta en beggad originalre som är grövre kan det vara intressant. Sen vet jag inte det kanske är dags att byta dämpare också? efter 24000 mil borde dom ha gjort sitt bästa kanske?
Jag efterlyser även något sätt att själv leta upp reservdelsnummer och tex grovlek på krängarna dom olika modellerna i mellan, i BMW världen har vi ett verktyg som heter ETK och där är det ganska enkelt att grafisk leta upp vad du vill ha och få fram både reservdelsnumnmer och en hint om priset.
Jag efterlyser även något sätt att själv leta upp reservdelsnummer och tex grovlek på krängarna dom olika modellerna i mellan, i BMW världen har vi ett verktyg som heter ETK och där är det ganska enkelt att grafisk leta upp vad du vill ha och få fram både reservdelsnumnmer och en hint om priset.
Senast redigerad av 1 pcdoktor, redigerad totalt 0 gånger.
Idrott luktar svett, motorsport bensin...
- By Wallner77