Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av helgonet1
Perc skrev:Skulle det inte gå att återanvända gamla fläktmotståndet skulle det ju vara rätt meningslöst att sälja en fläkt utan, eller? ;)
Javisst men det kan ju vara så också att det är tänkt att man ska köpa fläktmotståndet separat. Så det är ju inte så 100% att det skulle gå att återanvända gamla fläktmotståndet, nu går det tydligen men du förstår nog mitt resonemang. Inget är självklart den erfarenheten har jag iallafall. :mrgreen:
Användarvisningsbild
av Perc
Tror inte att fläktmotståndet (effektsteget) ens finns som annat än volvo original. Det är ju inte bara ett simpelt motstånd med några metallspiraler.
Användarvisningsbild
av helgonet1
Perc skrev:Tror inte att fläktmotståndet (effektsteget) ens finns som annat än volvo original. Det är ju inte bara ett simpelt motstånd med några metallspiraler.
Ok citerar ett mailsvar jag fick från Vparts. Citat: Fläktmotståndet är en separat del, ibland behöver man inte byta det och ibland bara byta motståndet därför säljer vi dem var för sig.slut citat.

Hmm intressant om ni lyckas med programmeringen..[…]

Jag måste köra min bil minst 5 mil inna[…]

Volvo appen

Helt klart är vi några som haft bekymme[…]

V-parts.se eller din lokala volvohandlare.